Martin HaTh Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Så i et tråd hvor det var snakk om evt. MW3 og "situasjonen" rundt IW. En bruker (som selv sier han er 10 år gammel) var innom sin egen tråd, og kommenterte ting her og der som hverken gav mening eller var skrevet riktig. En bruker poster et bilde av han selv(?) med en 12,7 Barret Sniper, hvor gutten presterte å si "Er det dei?" (Mulig jeg tolket feil på denne, men tror han mente "Er det det nye CoD spillet?" Men det slutter ikke der! Er det dei?? Iw var jo så bra til å lage ting ekte. 2 Lenke til kommentar
PCBerg Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Kan jeg gjette på at han kidden heter noe med Lego-killer? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Er nok han, ja. Men vi trenger ikke henge han ut med navn osv. Men synes ærlig talt han ikke har noe å gjøre på et spill som CoD. Endret 30. juni 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Denne lo jeg faktisk høyt av xD Win. Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) "Dei" er jo en veldig vanlig skrivefeil hos småunger som prøver å si "deg" (ihvertfall der hvor jeg bor). Men den greia med facepalmen på slutten har fortsatt litt wtf-faktor Endret 26. juli 2010 av Aceface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå