scoop3x Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei, For ca 10 uker siden ble jeg stoppet med promille, noe som jeg ikke er kry over. Dette er jo ganske sariøse greier. men det som er tingen er at jeg ikke har hørt noen ting på 10 uker fra politiet. Er det noen regler eller noe om det tar så og så lang tid at saken kan bli henlagt? Mvh Kristoffer Endret 1. juni 2010 av scoop3x Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dette kan ta meget lang tid etter det jeg har hørt fra "bekjente". Ikke ha noen forhåpninger, du vil bli kontaktet. Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Dette kan ta meget lang tid etter det jeg har hørt fra "bekjente". Ikke ha noen forhåpninger, du vil bli kontaktet. Er bare så utrolig drit, er ikke typen til og gjøre noe som dette heller vett du:/ Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er bare så utrolig drit, er ikke typen til og gjøre noe som dette heller vett du:/ Tydeligvis er du jo det. 4 Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fylla har skylda for mye ondt her i verden desverre, om vi ikke kunne skru tiden tilbake å forby alkohol som et rusmiddel å religion. Men nå er vi på vei mot stupet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå