Bebbey Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei. JHeg har kjøpt meg nye pchøytalere, et svinbillig "Sweex" 5.1 pchøytalere, men kun 2 høytalere gir lyd. Og det som er rart er at går jeg til kontrollpanel -> maskinvare og lyd -> lyd -> klikker på høytalere og konfigurer, fungerer 5.1-lyden! Alle høytalerne spiller på den testen! Klikker neste(..->)fullfør, prøver å spille av noe, men da fungerer altså bare to av dem igjen. Noen som aner hva det kan komme av? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg tipper at det du prøver å spille av er i stereoformat og ikke surround. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Stereokilde, stereolyd, surroundkilde, surroundlyd. Prøv med en film eller noe annet som er surround. Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Hadde helt glemt at jeg hadde lagt inn en post angående dette problemet. Problemet er der fremdeles, så tror jeg gjør et nytt forsøk og tar opp tråden igjen: Den spiller heller ikke av film. Det er kun den grønne lyd-inputen på pcen som gir lyd, hvis det er relevant informasjon. Noen som vet hva det kan komme av/hvordan jeg kan få alle høytalerne til å fungere? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Høyreklikk på høytaleren i systemområdet. Trykk på avspillingsenheter, og så den aktuelle utgangen, og så trykk på konfigurer, så skal det være ganske selvforklarende derfra. Endret 21. september 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 ..er ikke det det samme jeg har gjort (som vist i første post)? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Kommer det lyd på testen da? Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Yes sir! Som sagt (alt jeg har sagt tidligere i emnet gjelder fremdeles), når jeg tester det der ser alt ut til å fungere. Det fungerer bare ikke i "praksis".. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Og du er helt sikker på at du har prøvd en surround-kilde? Og at programmet i så fall er konfigurert til å sende ut surround? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå