gamerman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei Jeg ser at de har mye billigere blu rays på amazon.com enn her i Norge. Er det mulig å spille av disse på min norske spiller? Leste noe om at 70 % av blu rays er region free. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tenkte da på Lost Complete Edition, med alle sesongene. Står ingen ting på blu ray region code info siden, men slik ser ihvertfall lost sesongene ut hittill: [uS Release] Lost - The Complete Fifth Season ABC Region Free Yes [uS Release] Lost - The Complete First Season Buena Vista Region Free Yes [uS Release] Lost - The Complete Fourth Season Fox Region Free No [uS Release] Lost - The Complete Second Season Buena Vista Region Free Yes [uS Release] Lost - The Complete Third Season Disney Region Free No Ser at det er ABC som utgir Complete Lost Blu Rayen, satser på region free da! hehe Endret 1. juni 2010 av gamerman Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei. Jeg har bestilt ganske mange på Play.com, og har aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kommer filmene (fra play.com) med norske subtitles? (ikke det at jeg trenger det, men når jeg ser med venner så er de nødt til å ha det xD ) På beskrivelsen av filmene står det subtitles, men på de filmene jeg ville ha stod det ikke norsk Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 På play så må du lete litt etter norske subs. Jeg tror jeg har kanskje 1 av 10 med norske, men det er med meg som med deg, at jeg selv ikke trenger.. Og det er stort sett ikke norske om det ikke er oppgitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå