StopNsteer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) EDIT: tråden kan godt stenges. Etter kontakt med Netshop ordnet alt seg. De var hvertfall raske med en tilbakemelding Endret 1. juni 2010 av StopNsteer Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har du vurdert å ta kontakt med Netshop ? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har du vurdert å ta kontakt med Netshop ? Touché ! Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Har du vurdert å ta kontakt med Netshop ? hva tror du ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hva skal vi tro, når du ikke har nevnt noe om det i førsteposten? Om du har vært i kontakt med de så hadde det vært veldig naturlig å nevne dette, når, hvor mange ganger og hva som ble avtalt osv. Når dette ikke nevnes er det da nærliggende å tro at du faktisk ikke har kontaktet dem. Lenke til kommentar
StopNsteer Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 vel, har kontaktet dem. de sier at de ikke har trukket noe penger. De sa: "Hei. Hvis en ordre blir kansellert har vi aldri trukket noen penger og det er da heller ingen penger å tilbakeføre. Det blir kun tatt en reservasjon og det blir sendt slettemelding i det sekund en ordre blir slettet. Ta kontakt med Cresco dersom de ikke har gjort det enda." Men kontoen min sier noe annet. Regner med at de er "reservert" som han sier, har nå kontaktet Cresco. Får se hva de svarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå