div_ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 lastet en stor trailer....håper jeg har alle delene,MEN de er av fil type a00 a01 osv....hvilket prog "extracter" disse filene...får bare bullshit når jeg søker på dette på google...håper noen lyse hoder vet hvilket prog jeg må bruke...... Har prøvD: winrar,isobuster,winace,rar,hjsplit........vet ikke mer:-( hva er forskjellen på r00 og a00 filer..........? :-? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 det skal gå an å åpne de filene med winrar. Ellers tror jeg det er noe grums. PS! ikke vet jeg om mod. har blitt snillere, men kanskje du ikke skal si d såå åpenlyst da 8) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvis du ikke vil ha "ferie" fra forumet, burde du redigere vekk det du har skrevet :wink: Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 tror noen glemmer at det er like dummt å hjelpe han/hun som er dum nok til å skrive slikt her...... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 sorry vet det var dumt, MEN det var et teaser clip, glemte å nevne det i starten....rettet nå! det var en ace file...hvordan bruker en winace?..merket alle filene og valgte extract..fikk melding no archive?? ehh......hjelp? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 bruk heller ace32.exe i cmd-prompt. Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Er ikke det heller lov? nå antar jeg at personen snakker sant om at det er en teaser, men det sier seg vel selv. Om en person ikke får åpnet en fil han ikke skulle lasta ned, så blir jo du like "skyldig" når du hjelper han... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 er helt veldig ny på newsgroup..får prøve: ace32.exe, men hva cmd-prompt. forresten? takk for svar.....så langt Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 er helt veldig ny på newsgroup..får prøve: ace32.exe,men hva cmd-prompt. forresten? Tja si det Neida, det er det samme som MS-DOS ledetekst. Det er her du må bruke ace32.exe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå