Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

føler meg skikkeligt dolket i ryggen

Gjest karoline

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg snakke bokmål får dere som ikke skjønner dialekt, du som skrev dette :

Så du furter over at Kjetil ble sammen med Linn - etter at du har oppført deg som en skikkelig bitch og luremus ovenfor ham? En virkelighetssjekk hadde kanskje ikke vært så dumt?

å når du sier til meg - en 13år gammel jente med mensen at hun er bitch å en skikkelig luremus er ikke særligt snillt sagt. Jeg er et barn tenk litt , det er noe som heter respekt også.

Respekt må man fortjene unge dame, enten man er 13 år og har PMS eller om man er en 70 år gammel mann. Og når du flørter med en gutt du vet liker deg, selv om du egentlig ikke liker ham, så er du bitch og luremus. Fordi du leker med følelsene til denne gutten og gir en blank faen i hvordan han føler seg.

"Kjetil likte meg driiidgodt , jeg satt bare å småflørta med han for kødd liksom , jeg likte han ikke sånn skikkelig men han var bare søt. han sporte om å være sammen med han jeg sa at jjeg ikke likte han."

Hvordan tror du Kjetil føler seg, når jenta han liker "driiiiiidgodt" sitter å flørter med ham, før hun pisser på ham? I mine øyne fortjener du ikke respekt.

"Jaaa , følte en stor rarhet når de var sammen fordi jeg liksom var nettopp med han , you know bros before hoes liksom ? du skal aldri gå påp eksen til bestevennen din?"

Dere var da aldri sammen. Du lekte med gutten og når han tok mot til seg og spurte om du ville være sammen med ham, så sa du at du ikke likte ham. Hvordan i alle dager får du det til at Linn går på eksen din?

Og foresten jeg furter ikke overfor "det lille forholdet Linn og Kjetil hadde", jeg ville bare forklare at noe i den samme duren hadde skjedd mellom meg og Linn før.

Å jo da, du furter - se bare her:

Jaaa , følte en stor rarhet når de var sammen fordi jeg liksom var nettopp med han , you know bros before hoes liksom ? du skal aldri gå påp eksen til bestevennen din ? saant ? ja , uanz hun sa hun ikke visste hvem hun skulle "velge" av meg og kjetil , jeg ble jo veldig lei meg siden vi var jo bestebeeestevenner for life , skjønner du ?

Og til denne saken med Daniel da. What goes around, comes around - sier de på engelsk. Kanskje du fatter hvordan Kjetil følte det nå? Når du lekte med ham og kasta ham på sjøen når han spurte om du ville være kjæresten hans ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å lure på om dette er ren trolling..

Veel.. Vi får se. Om dette utvikler seg til noe mer, som f.eks "Daniel" ligger med "Linn" (ja, jeg vet at disse er bare 13-14 år gamle, men dette er ikke uvanlig i den alderen) eller lignende, bør brukeren bannes/ip-bannes.

-CSW

Lenke til kommentar

Si hva du vil, jeg gidder ikke lenger. Hørt sangen words dont come easy? ærlig talt, Vi tullet med kvarandre, begge to og jeg gikk glipp at han begynnte å få "følelser" for meg. Jeg er ganske sikker på at det ikke bare følelser , du skjønner jeg har rumpe å shake å pupper å vise, jeg har tibehør viss du fatter? + Trodde ikke en gammel barndomsvenn av bror min noen gang kom til å spør om å være sammen med meg , vi er jo tross alt i slekt langt bak ...

Men ja, jeg tror nesten uten tvil at hun linn å daniel har begynnt å ha sex, de har jo tross alt hatt fellesdusj.. men jeg driter i hva dere syns.. Har endeligt fått litt ved om at jeg må bare komme meg videre , gjort er gjort.. hun som valgte han framføre meg, men jeg har andre venner jeg klarer meg uten henne å det har jeg tenkt til å gjøre ..

Begynner faktisk å tenke på hvor flaut alt er ,, jeg har alltid syntes at hele greia bare funker helt rart og unormalt , men det er sant så.. gruer meg litt til når jeg blir voksen , og plutseligt treffer på Linn på en fest eller lignenes. tenk hvor flaut det hadde vert ...

Lenke til kommentar
Gjest anonym

du kan ikke dømme henne etter dette her syntes jeg, hun går tydeligvis gjennom noe grusomt.

Har opplevd noe lignenes selv , å det er ikke gøy.Det hjelper hvertfall ikke når en gammel mann kommer å sier at hun har oppført seg som en bitch ,, bitcha i denne sammensetningen er jo tydeligvis Linn syns nå jeg. Men ja, du skal ha litt respekt for de du skriver til .. må ikke tro at du får med deg alt ,, jeg tipper dette bare er en liten brøkdel av hva hun og linn å di har opplevd.

Lenke til kommentar

Haha! Nå virker det ihvertfall som at trådstarter(kjenta) og den anonyme gjesten ved siste post er samme person ihvertfall.

Men uansett, at du "har rumpe å shake å pupper å vise, jeg har tibehør viss du fatter?", har da vel ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...