Irminsûl Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvilke butikker selger kart over nærområder og andre steder i Norge? Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bensinstasjoner, Statoilen der jeg bor/jobber deltid har kart over Europa, Norge og lokale steder i kommune/fylke Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bokhandler har kanskje kart.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 hva skal kartene brukes til? turer i fjellet? veikart? sjøkart? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Papir; veikart, først og fremst. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bensinstasjoner har som regel gode veikart over kommunen/fylke de er i, evnt så har du NAF's veibok. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bensinstasjoner har som regel gode veikart over kommunen/fylke de er i, evnt så har du NAF's veibok. Som jeg og nomore har nevnt, mener vi hadde NAF boka på statoil og Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Som jeg og nomore har nevnt, mener vi hadde NAF boka på statoil og NAF-boka er kun tilgjengelig for medlemmer av NAF, så jeg tviler på at dere hadde den på Statoil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå