Gå til innhold

Trenger stock photos

Anbefalte innlegg

Smelt smøret og rør det med sukker og egg.

Rør inn mel og bakepulver.

Smør en rund springform.

Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene.

Fordel kakerøren over eplene. Dryss over hakkede nøtter og evt. litt sukker.

Stek eplekaken ved 175 grader i 30 minutter. Den skal være gyllen på toppen.

Server kaken lun med vaniljekesam, rømme eller iskrem til.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smør en rund springform.

Rens eplene og skjær dem i skiver. Fordel dem i bunnen av formen. Dryss kanel over eplene.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Smør en rund springform.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Nei. Du er en taper. Når man jobber med redigering av bilder på skolen bruker man bilder fra nettet. Forberedelsene til tentamen går ut på å laste ned bilder som man kan bruke til oppgavene man får i adobe photoshop. Det er fordi det ikke er noe internettilkobling under tentamen. Derfor spurte jeg her om noen visste om et sted man kan få tak i mange bilder fort. Jo flere bilder man har lagret, jo flere muligheter har man. p.s. har et par tusen bilder jeg har knipset selv. Er det noen som kan hjelpe?

Hei,

jeg har et par spørsmål til deg.

1. Hvordan i all verden har du grunnlag for å kalle noen en taper?

2. Hva er poenget med å ha flere tusen bilder liggende på disken? Du må jo i tilfelle bruke uendelig med tid på å gå igjennom de før du kan få redigert de.

3. Hvis du har et par tusen bilder selv, hvorfor ikke bruke de til dette da?

Andreas

Endret av andreash
Lenke til kommentar

Nei. Du er en taper. Når man jobber med redigering av bilder på skolen bruker man bilder fra nettet. Forberedelsene til tentamen går ut på å laste ned bilder som man kan bruke til oppgavene man får i adobe photoshop. Det er fordi det ikke er noe internettilkobling under tentamen. Derfor spurte jeg her om noen visste om et sted man kan få tak i mange bilder fort. Jo flere bilder man har lagret, jo flere muligheter har man. p.s. har et par tusen bilder jeg har knipset selv. Er det noen som kan hjelpe?

Hei,

2. Hva er poenget med å ha flere tusen bilder liggende på disken? Du må jo i tilfelle bruke uendelig med tid på å gå igjennom de før du kan få redigert de.

Andreas

1. Han har ikke det, teit gjort.

2. Poenget er at dersom man har en samlig av mange tusen bilder på pc'en, så har du mye å velge å vrake i, og kan derfor få ting mer som du vil ha det.

3. Hvis han har tatt bilder selv, så kan det være disse bildene inneholder mye av det samme - og derfor vil ikke dette være nok for å kunne få et så vidt spekter av bilder som han ønsker.

Lenke til kommentar

Hei,

Andreas

1. Jeg har ikke noe grunnlag

2. Det har jeg forklart tidligere

3. Fordi de ikke er alt mellom himmel og jord. De er bare fotografier. Mye av det samme

Lenke til kommentar

1. Han har ikke det, teit gjort.

2. Poenget er at dersom man har en samlig av mange tusen bilder på pc'en, så har du mye å velge å vrake i, og kan derfor få ting mer som du vil ha det.

3. Hvis han har tatt bilder selv, så kan det være disse bildene inneholder mye av det samme - og derfor vil ikke dette være nok for å kunne få et så vidt spekter av bilder som han ønsker.

Ok, men hvis han har da la oss si 4000 bilder på disken, så må han jo bruke MYE tid på å finne et bilde? Tviler på at han får gått igjennom alle bildene på forhånd. :)

Andreas

Lenke til kommentar

riktig. jeg er sikker på at det må finnes noe som er det jeg leter etter. Men på en annen side, så hadde jeg sikkert hatt over 10000 bilder allerede om jeg bare hadde brukt tiden på det istedet for å sitte å vente, og spørre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...