Gå til innhold

Open office mal

tir

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg holder på å lage en mal i OpenOffice Writer. skal først ha en forside med bilde. så skal jeg på neste side ha 1 bilde som skal gå igjen nede i høyre hjørne på hver side, men har ikke peiling om hvordan jeg skal få dette til. har prøvd med vann merke. men da kommer bildet på forsiden også + at jeg kan ikke justere på hvor jeg vil ha bildet. legger ved et lite eksempel for å vise hva jeg mener. har bare lakt til objekter i eksempelet i stede for bilder.mal eks.odt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk sidestilar:

Vel Format --> Opne stilhandsamar. I denne har du oversikt over alle stiler som er er tilgjengeleg (du kan òg lage nye). Øvst er det nokre knappar der du kan velge mellom dei ulike typane stiler – blant desse sidestilar. For å bruke ein stil, dobbeltklikk på den.

På framsida bruker du t.d stilen «Første side». Etter det siste du skal ha på framsida, legg til eit sideskift, med Ctrl + Enter, eller Set inn --> Manuelt skift --> Sideskift. Neste side skal automatisk då få stilen «Standard». Finn fram til denne stilen i stilhandsamaren, høgreklikk på den og vel Rediger.

No har du to alternativ. Under Bakgrunn-fana kan du velge å bruke eit bilete som bakgrunn, og plassere det i eit hjørne, ved kanten, eller midt på. Ser ikkje ut som det er mogeleg å justere posisjonen noko.

Det andre alternativet er å leggje biletet i botnteksten. Under Botntekst-fana haker du av for «Vis botntekst», og klikker OK. Du skal no ha eit botntekstfelt på alle sider med «Standard»-sidestilen. Klikk i dette, for å få markøren her, og vel Set inn --> Bilete --> Frå fil. Dette bilete vil verte gjentatt på alle sider med denne sidestilen, og du kan plassere/skalere det som du vil.

For å få biletet til å liggje under teksten, høgreklikk på det og vel Tekstbryting --> I bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Er det mulig å låse fast bunnteksten? det jeg mener med dette er at siden jeg må flytte margen for og få bakgrunns bildet ut i hjørnet så flytter bunnteksten på seg også. det er noe jeg vil unngå.

Ellers så funket alt veldig bra. takk :)

Endret av tir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...