tir Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei Jeg holder på å lage en mal i OpenOffice Writer. skal først ha en forside med bilde. så skal jeg på neste side ha 1 bilde som skal gå igjen nede i høyre hjørne på hver side, men har ikke peiling om hvordan jeg skal få dette til. har prøvd med vann merke. men da kommer bildet på forsiden også + at jeg kan ikke justere på hvor jeg vil ha bildet. legger ved et lite eksempel for å vise hva jeg mener. har bare lakt til objekter i eksempelet i stede for bilder.mal eks.odt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bruk sidestilar: Vel Format --> Opne stilhandsamar. I denne har du oversikt over alle stiler som er er tilgjengeleg (du kan òg lage nye). Øvst er det nokre knappar der du kan velge mellom dei ulike typane stiler – blant desse sidestilar. For å bruke ein stil, dobbeltklikk på den. På framsida bruker du t.d stilen «Første side». Etter det siste du skal ha på framsida, legg til eit sideskift, med Ctrl + Enter, eller Set inn --> Manuelt skift --> Sideskift. Neste side skal automatisk då få stilen «Standard». Finn fram til denne stilen i stilhandsamaren, høgreklikk på den og vel Rediger. No har du to alternativ. Under Bakgrunn-fana kan du velge å bruke eit bilete som bakgrunn, og plassere det i eit hjørne, ved kanten, eller midt på. Ser ikkje ut som det er mogeleg å justere posisjonen noko. Det andre alternativet er å leggje biletet i botnteksten. Under Botntekst-fana haker du av for «Vis botntekst», og klikker OK. Du skal no ha eit botntekstfelt på alle sider med «Standard»-sidestilen. Klikk i dette, for å få markøren her, og vel Set inn --> Bilete --> Frå fil. Dette bilete vil verte gjentatt på alle sider med denne sidestilen, og du kan plassere/skalere det som du vil. For å få biletet til å liggje under teksten, høgreklikk på det og vel Tekstbryting --> I bakgrunnen. Lenke til kommentar
tir Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Er det mulig å låse fast bunnteksten? det jeg mener med dette er at siden jeg må flytte margen for og få bakgrunns bildet ut i hjørnet så flytter bunnteksten på seg også. det er noe jeg vil unngå. Ellers så funket alt veldig bra. takk Endret 2. juni 2010 av tir Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Flytte margen? Med metode nummer 2 skulle ikkje det vere nødvendig. (Var iallfall ikkje det når eg testa det, då kunne eg tilsynelatande plassere biletet kor eg ville.) Lenke til kommentar
tir Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Gløm det. fikk det til. takk for all hjelp Endret 3. juni 2010 av tir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå