ListeKlovnen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Som tittelen sier, har jeg lyst til og spille free-for-all private match og øve meg på og quick-scope Jeg er sånn middels god så jeg lurer på om det er noen andre som blir med. Psn: WinterDj Er nok på idag. men ikke imellom 5 og 7. Håper noen blir med BTW: si ifra om du har mikk Endret 2. juni 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Som tittelen sier, har jeg lyst til og spille free-for-all private match og øve meg på og quick-scope Jeg er sånn middels god så jeg lurer på om det er noen andre som blir med. Psn: WinterDj Er nok på idag. men ikke imellom 5 og 7. Håper noen blir med BTW: si ifra om du har mikk Du kan sikkert vere med litt med våres clan.. Berre for å fulle opp folk. Add Pop-fiske, og gjerne kom på skype der namnet er det samme Er på fra 8-9 ikveld.. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Har en egen clan, men eller takk Jeg ville bare øve på quick-scoping med noen Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har en egen clan, men eller takk Jeg ville bare øve på quick-scoping med noen Var ikkje det at du skulle joine clanen våres, men øve ilag med oss Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trådstarter: Kunne du endret emne tittel til å ha PS3: foran slik at oss som ikke spiller på PS3 trenger å trykke oss inn for å se det Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Når vi har fått nok folk i min klan skal vi ha noen private matcher. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg blir med å Quick scope med dere Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Flott! Så du hadde lagd deg en bruker på siden min Lego_killern! Da adder du meg da? Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Flott! Så du hadde lagd deg en bruker på siden min Lego_killern! Da adder du meg da? Klarte ikke det helt på siden din Jeg klarer ikke å logge inn og alt det der. Men hva heter du på PSN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå