Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

har kjøpt 50cc atv og vil ha merre futt

Anbefalte innlegg

Hej hej! Saken er den at eg ha nettopp kjøpt meg ein Aeon 50cc atv ny fra forhandler. Eg synes den er i seigeste laget og vil ha merre futt i denne, så vil ha tips til ulike metoder.

Andre scenarioet her er at eg har ein kompis med original Audi S3. Problemet her er at eg har inngått eit veddemål med denne kompisen om kven som klarer 0-80km/t først, og nekter dermed å tape dette. All trimming av atv'en min er lov i veddemålet.

NB: veddemålet vil foregå på lukka bane :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej hej! Saken er den at eg ha nettopp kjøpt meg ein Aeon 50cc atv ny fra forhandler. Eg synes den er i seigeste laget og vil ha merre futt i denne, så vil ha tips til ulike metoder.

Andre scenarioet her er at eg har ein kompis med original Audi S3. Problemet her er at eg har inngått eit veddemål med denne kompisen om kven som klarer 0-80km/t først, og nekter dermed å tape dette. All trimming av atv'en min er lov i veddemålet.

NB: veddemålet vil foregå på lukka bane :D

så lenge det ikke er en godkjent form for løp og kjøretøyet ditt er godkjent for den typen løp e.l. så er det fremdeles akkurat like forbudt å trimme en moped som om den skal gå på vei.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøpe 50cc når du skal ha futt? De verken trekker eller har en god toppfart. Er det en 4t eller en 2t? Siden du nettopp kjøpte den vil jeg regne med at det er en 4t på grunn av disse miljølovene. En 4t er mye vanskeligere å trimme enn en 2t :)

Endret av Baklengs
Lenke til kommentar

Tror alle Aeon 50cc er to-takt. Har aldri hørt om merket men regner med at det er en plombering. Burde vært relativt enkelt å øke effekten merkbart. 80kmt er vel i grenseland i forhold til hva toppfarten blir, langt mindre dra fra en S3. :)

lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...