duRden Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Problemet mitt er som følger: Når jeg deler min internett oppkopling med resten av maskinene på workgroupen, så går svchost-fila amokk!!!!!!!! Den tar opp all prosessorkraft og internett går tregt. Dette problemet oppstår kun når jeg deler min oppkopling, ikke ved vanlig bruk. Trodde det kunne være OS som klikka, men jeg har reinstallert XP for 2 dager siden. Kan det netverkskortene som er vanskelig? HW: P4 1800mhz 512 Rambus Asus P4T-E 850 chipset D-Link DFE 538XT Realtek RTL 8029 Alle tips er velkommen duRden Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Dette var interesse,men er grønn.Har en link som jeg ikke forstår så mye av ennå.Kansje du forstår mere?Kan kansje hjelpe?? http://www.hjelperdeg.net/bredband/oppdimal.php Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Problemet mitt er som følger: Når jeg deler min internett oppkopling med resten av maskinene på workgroupen, så går svchost-fila amokk!!!!!!!! Den tar opp all prosessorkraft og internett går tregt. Dette problemet oppstår kun når jeg deler min oppkopling, ikke ved vanlig bruk. Trodde det kunne være OS som klikka, men jeg har reinstallert XP for 2 dager siden. Kan det netverkskortene som er vanskelig? Neppe kortene, du kan jo sjekke om du har nyeste driver til dem. Hvis du har tenkt og drive med dette til stadighet kan jeg anbefale en gammel P75-boks eller bedre, to nettkort og smoothwall brannvegg/router-distro. Lenke til kommentar
duRden Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Har de nyeste driverne, hjalp ikke mye. Det som er merkelig er at det varierer, noen ganger funker det helt fint uten problemer, neste gang så klikker svchost max?!?!? Men takk begge to :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå