Synt4xx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei, Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så si ifra hvis det er feil Har sett at mange får opp GPU produsentens logo når de booter opp pc'en sin, dette skjer ikke med min. Det jeg lurer på er om det finnes en måte jeg kan få dette til å skje. Vet at mange av dere sikkert ikke forsår hvorfor jeg vil ha dette men jeg synes det er litt kult Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nor_HoMEr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Mener du Hovedkortets produsent...dette gjøres sannsynligvis i bios. Hvis dette hjelper. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det kan ikke være på integrerte skjermkort dette kommer under oppstarten? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 integrert i hovedkortet mener du? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 integrert i hovedkortet mener du? Ja Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Nei, har ikke integrert skjermkort. Men de keg har sett som får logoen ved oppstart har heller ikke integrert skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå