Oslomannen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har kjøpt lisens for Outlook 2007, men fikk aldri installert programmet (download, har ikke CD) før linken sluttet å fungere (!). Har ringt til Microsoft flere ganger, men de kan ikke hjelpe og jeg må bare snakke med nettbutikken som solgte dette. De har ikke svart meg. Har gyldig lisenskode, så jeg trenger bare nedlasting av selve programmet. Noen som har idé om hvor jeg kan laste det ned fra? Kjedelig å måtte kjøpe programmet på nytt bare for å få det til å fungere. Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 du kan jo teste denne siden. Lenke til kommentar
Oslomannen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Tusen takk!! Synes det er vanskelig å finne sider som virker trygge for nedlastning, men denne så ok ut i mine øyne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Download.com/cnet.com er trygg som bare pokker til å laste ned fra. jeg synes den siden er veldig nyttig for å finne diverse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå