Nutjob Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei! har kjøpt meg en båt no, som er i relativt dårlig stand. er hull i skråget, og lurer på om det er berre til å snikkre på nokon plankar eg har i garasjen til gamlingen? plankane er litt for lange, men dei er vel berre til å bøyge? har også kjøpt boomblaster som eg vil spikra fast til baugen, nokon som har erfaring og tips til dette? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nei og nei Kjøp glassfiber og en tube TEC-7, og lim det i stedet. Skjær et rundt hull i skråget rundt der det lekker/er hull, og tett skiten med glassfiber og TEC-7 på innsiden. Poler og mal utvendig. Boomblasteren bør du ikke sprikre. Bruk TEC-7 til å lime, en stropp eller to, eller la den ligge løst. Er ikke noe særlig å spikre i en båt.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er det snakk om trebåt nå, eller glassfiberbåt? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Såklart, om det er trebåt, blir det en annen sak! Isåfall, nvm det jeg sa i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå