RandiA Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Flotte fargerefleksjoner der ja.... Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg er ferdig med videregående skole. Helt ferdig! Skal ikke ha en eneste time igjen med klassa mi. Ja, for det føles fortsatt som klassa mi. Vi avsluttet hele videregående og musikklinja med å framføre "you raise me up". Det var en god blanding av en parodi og seriøsitet. Absolutt hele klassa var med, til og med kontaktlærerne. Vi hadde synth, piano, trommer, elektroniske trommer, tamburin, en afrikansk greie (langt rør som lagde "svisj"-lyd når man snudde på den), gitar, el-bass, kontrabass, steelgitar, vokalist og et lite kor. Det var så vanvittig gøy! Koret hadde kapper og egne bevegelser. Sykt vanskelig å holde seg seriøs! Spesielt på siste refreng hvor alt bygde seg opp og dramaelevene sprutet ut i latter (de kjenner oss jo litt for godt). Det er ikke ofte publikum reiser seg opp under en avslutning altså! Men ja, altså ... jeg har vært litt bortreist i hodet de siste dagene. Mye på grunn av overnevnte hendelser. 16. juni - Pils på bryggekanten 17. juni - frikort Dette er mitt siste frikort, så nå må jeg skjerpe meg litt snart. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 18. juni - Reise på ukjent sted Ahh. Skulle ta bussen fra Gjøvik til Lena (Toten), og den går et annet sted enn jeg vanligvis kjører bil. På et tidspunkt hadde jeg overhode ikke peiling på hvor jeg var. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fine bilder i tråden. Er alltid spent på hva du gir oss. Syns enda bilde1 er sterkt, og er min favoritt i tråden til nå. Det som er så fint med å kjøre buss er jo nettopp at man kommer frem selv om man ikke helt aner hvor man er underveis. Så lenge man har gått på riktig buss da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg er ferdig med videregående skole. Helt ferdig! Gratulerer - det har sikkert vært mye moro. Selv om du vil savne alle venner og alt som dere har sammen, så blir det nye muligheter. 16. juni - Pils på bryggekanten Flott blåfarge, for mange av de røde boksene og blåmandagen slår til - også på en torsdag Ahh. Skulle ta bussen fra Gjøvik til Lena (Toten), og den går et annet sted enn jeg vanligvis kjører bil. På et tidspunkt hadde jeg overhode ikke peiling på hvor jeg var. Fikk skikkelig reisefølelse av dette bildet. Det er deilig å slappe av med god musikk på øret og kan se på landskapet flyte forbi. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Takk for kommentarer. Jeg skal skjerpe meg snart. Det har liksom blitt til at jeg tar med kameraet rundt omkring, men ikke planlegger noe spesielt. 19. juni - Ledningen som gir musikk I går jobbet jeg på en liten "festival" her på Gjøvik som heter Gårdsrock. Mange lokale band fra Gjøvik/Toten, Lillehammer, Land og Hamar, men også ungdomskulen og kråkesølv spilte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Takk for kommentarer. Jeg skal skjerpe meg snart. Det har liksom blitt til at jeg tar med kameraet rundt omkring, men ikke planlegger noe spesielt. Trenger du å skjerpe deg? Du leverer støtt og stadig. Det å gå rundt og bare se på alt og ingenting og, ta bilder innimmellom, er også en måte å fotografere på. Som et alternativ til den måten jeg har fått inntrykk at du jobber på - du får en ide og så skaper et bilde ut ifra det. 19. juni - Ledningen som gir musikk Pent. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Trenger du å skjerpe deg? Du leverer støtt og stadig. Det å gå rundt og bare se på alt og ingenting og, ta bilder innimmellom, er også en måte å fotografere på. Som et alternativ til den måten jeg har fått inntrykk at du jobber på - du får en ide og så skaper et bilde ut ifra det. Jeg har jo levert bilder, jeg føler bare ikke at jeg har levert bra nok. Det er det jeg er misfornøyd med. Kanskje jeg har høye krav til meg selv, jeg vet ikke, men fornøyd er jeg ikke. Har jo ikke noe vanskelig tema heller, og det angrer jeg litt på. Det er så mye mer morsomt når man må tenke og planlegge skikkelig, for så å se resultatene. 21. juni - Fra en annen verden Dere lurer kanskje på hvorfor det ligger et kassaapparat i vannkanten? Jeg har sluttet å lure. Folk legger fra seg så sinnsykt mye rart rundt omkring her. Vi hadde en stund en hel sofagruppe i skogen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hmm. hva er det der? Pent bilde av det, men hva er det? ... Så leste jeg teksten. Og der står det jo. Kravene kan du jo øke som du selv vil egentlig. Endret 20. juni 2010 av pybalto Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Liker 21. juni! Intressant motiv og fine farger. I min tråd skrev du "Skulle ønske mine øyne var åpne nok til å se sånt" angående å finne motiver. Jeg synes at du allaredan er veldig bra på det! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Det var faktisk min lillesøster som fant den. Jeg gikk dit litt seinere på dagen (kl.23.30). Det bildet er forresten tatt 20. juni og ikke 21. Skriveleif! 21. juni = mobilen = Watching television 22. juni = skigaren = En sommerdag 23. juni = vinduskarmen Dette bildet ble tatt 3 minutter over midnatt, så teknisk sett var det 24. juni, men i mitt hode var det fortsatt 23. Jeg hadde helt glemt av junifesten, og kom på den akkurat når klokken var slagen 12. 24. juni = En and, flere ender, en andefamilie Endret 25. juni 2010 av carmelita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå