carmelita Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Fin Peter Pan det der...riktig grønnfarger også Ja, jeg tenkte på det. Skikkelig Peter Pan-type. Katteportettet var fint. OG jeg har litt å sammenlikne med, både av egne og andres forsøk. Synes du har fanget en ettertenksom og vakker pus i naturlige omgivelser, med glade farger. Jeg har nesten ikke tatt bilder av katter, så er på en måte litt fornøyd. Den satt bare der, søte lille katten, så da kunne jeg jo like gjerne ta bilde. ------------------------ Glemte helt av å ta bilde i dag. Det eneste jeg har tatt er et lite snapshot mens vi spiste pølser, og det egner seg ikke her. Endret 5. juni 2010 av carmelita Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Dere trodde jeg hadde gitt meg nå?! Den gang ei. Jeg gir meg ikke så lett. 5. juni - Frikort 6. juni - Turkompis Alternativt bilde: Knut Anders Sørum i godt gospelhumør. 7. juni - Relasjonen til naturen Alternativt: Har visst blitt noen gåturer på meg etter hvert. Klapp på skulderen til meg selv. I dag har jeg faktisk gått så lenge som 2-3 timer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 7.juni likte jeg godt, fin sommerstemning... Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 8. juni - rød, fersken, rosa? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 9. juni - svart og hvit er ingen farge Må innrømme at fotoinspirasjonen ikke er heeelt her for tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Det er alltid dager hvor inspirasjonen ikke er helt på topp. Jeg følte selv at jeg hadde surret meg litt inn i et hjørne i løpet av de siste dagene. Men i dag tok jeg med meg kameraet og gikk en liten tur ut mellom regnbygene og bare tok en haug bilder - turen gikk bort til ridesenteret for å se om det var noen hester der. Ble ikke noen brukbare hestebilder men mye annet rart; også noe som kunne brukes i junifesten samtidg som jeg fikk et par potensielle overganger for de neste dagene. Dagens er jo direkte fornøyelig. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Det er alltid dager hvor inspirasjonen ikke er helt på topp. Jeg følte selv at jeg hadde surret meg litt inn i et hjørne i løpet av de siste dagene. Men i dag tok jeg med meg kameraet og gikk en liten tur ut mellom regnbygene og bare tok en haug bilder - turen gikk bort til ridesenteret for å se om det var noen hester der. Ble ikke noen brukbare hestebilder men mye annet rart; også noe som kunne brukes i junifesten samtidg som jeg fikk et par potensielle overganger for de neste dagene. Dagens er jo direkte fornøyelig. Ja, det er vel det som nytter, å dra med seg kameraet og gå steder man ikke har gått før. Hadde tenkt å ta ringruta (en buss som går toten rundt), og gå av litt forskjellige steder i dag, men jeg ble litt opptatt. Tar det en annen dag istedet. Tror det kan bli veldig gøy, spesielt om jeg får med meg noen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, det er vel det som nytter, å dra med seg kameraet og gå steder man ikke har gått før. Hadde tenkt å ta ringruta (en buss som går toten rundt), og gå av litt forskjellige steder i dag, men jeg ble litt opptatt. Tar det en annen dag istedet. Tror det kan bli veldig gøy, spesielt om jeg får med meg noen. Det høres ut som en morsom tur. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg synes bildet den 8. har en fin, drømmende stemning. Og du er som Tom nevner ikke helt alene om å føle at midten av månedsutfordringene kan bli litt tunge. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 7. og 9. juni liker jeg veldig godt! Du har blikk for foto, det merks. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 Takk for svar Jeg drar bort denne helga, så i verste fall får dere ikke sett noe før søndag. I beste fall kan jeg legge noe ut i dag eller i morgen. Skal på konsert på Raufoss i dag, og konsert i Sandnes i morra. Blir bra! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Synes du begynner å få en signatur med sarte, drømmende bilder, jeg, Carmelita. Likte den flytende vofsen - tror den egentlig har en farge, som den ikke vil fortelle noe om.. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Synes du begynner å få en signatur med sarte, drømmende bilder, jeg, Carmelita. Likte den flytende vofsen - tror den egentlig har en farge, som den ikke vil fortelle noe om.. Hehe. Kan nok stemme det ja. Jeg er en veldig drømmende og følsom person, og det speiler nok seg i bildene mine også. 11. juni - Rød L - nødløsning Om forhåpentligvis ikke altfor lenge kan jeg endelig kjøre uten den L'en. 12. juni - Leaving the lights on Dette er grunnen til en 11 timers lang togtur i går. Dette er vokalisten i bandet Leeland. Jeg kan med hånda på hjertet si at den konserten var helt fantastisk! Hadde bare lyst til å bli med de videre i kofferten. 13. juni - frikort Helgens reise har slitt meg ut. Jeg har dødsliten, kvalm, dotter i øra og jeg har vondt i halsen etter noen timer med synging og skriking. Jeg orker ikke tanken på å gå ut med kameraet nå. Endret 13. juni 2010 av carmelita Lenke til kommentar
LASL Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fint baklys på 12.juni, og følgelig, fine farger Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg likte 12 juni, veldig stemningsfullt konsertbilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, 12.juni var bra komponert, fine farger og fint lys. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg blir så glad av sånne kommentarer! Tusen takk alle sammen 14. juni - Venner for alltid Dette er verdens mest sosiale hunder tror jeg. Da jeg skulle ta et til bilde var de plutselig kommet bort til meg for enda litt mer kos. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Synes det er fint å se på bildene dine. Du har åpenbart et blikk som jeg ikke har, du ser ting som ikke jeg ser. Det er lærerikt for meg Spesielt så falt jeg for bildet 7. juni. Fikk lyst til å gå tur Og konsertbildet var jo helt sjef! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 7 juni var bra, det i spoiler også! Konsertbildet var glimrende, og bilder av hunder blir aldri feil i min bok Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Takktakk. 7. juni var jeg temmelig misfornøyd med, godt å få litt andre synspunkt på det. 15. juni - Refleksjoner Utrolig hva man ser når man bare åpner øynene litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå