carmelita Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Bruker: Carmelita Utfordring: Jeg skal fokusere på farger og mangel på farger. Det være seg svart/hvitt, vanlig farger, sepia (håper jeg slipper unna) osv. I tillegg skal jeg prøve å ta en del bilder som handler som relasjoner. En relasjon er et forhold/sammenheng til noen/noe. Så det kan jo i grunn være ganske mye. Jeg håper på å finne meg noen kameravillige personer, men det blir nok noe selvportrett denne gangen også. Deltakernivå: Entusiast Utstyr: Nikon D200, Nikkor 50mm F/1.8, Sigma 30mm F/1.4 og Sigma 50-150mm F.2.8 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 1. juni - Brutte relasjoner Det er ikke lett å miste noen som har stått deg nær. Hverken på den ene eller andre måten. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Her er det ikke vanskelig å ha sympati for temaet ... Bladene i forgrunnen har for meg to effekter: (i) det blir ikke et stereotypisk «hei, her sitter jeg på en stein i vannet»-bilde. Bra! (ii) føler meg som en heller lummer kikker -- er det jeg som ligger der i busken, og du som vil unngå kontakt? Skummelt! Gleder meg til å følge tråden! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Hey! Da har jeg jo lykkes i noe, og det sier jeg ikke neitakk til Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Igjen - gjennomtenkt og sterkt bilde. Ble enda tristere med spoileren også.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det var et fint tema du hadde..og den lille havfruen din sier mye med kropps-språket Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fin gjennomtenkt start. Her skal jeg fölge med, du hade mye gode bilder ifjor husker jeg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg liker også det du gjør, og jeg vil også følge med på tråden. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Well done. Det første bildet formidler stemningen og fikk meg til å stoppe opp og tenke. Bildet i spoiler gjorde det første enda tristere. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Takk for kommentarer 2. juni - Kattens glede, musas sorg Et bilde i en helt annen sjanger, men det er da masse farger her også. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jepp, jeg skal følge med her. Du startet sterkt (på flere nivå) og dagens ble så annerledes at det viser at du behersker flere sjangere. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Godt jobbet! En god start på en utfordring jeg gleder meg til å følge med på. Greit med noen fotografiske avbrekk på jobb Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jepp, jeg skal følge med her. Du startet sterkt (på flere nivå) og dagens ble så annerledes at det viser at du behersker flere sjangere. Godt jobbet! En god start på en utfordring jeg gleder meg til å følge med på. Greit med noen fotografiske avbrekk på jobb Dette er ting jeg liker å høre. Tusen takk! 3. juni - Et glimt av lys Et helt annet motiv i dag også. EDIT: Har lastet inn bildet i en mindre versjon. Gikk visst litt fort i svingene i går. Endret 4. juni 2010 av carmelita Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 3.juni ble et nydelig kunstverk Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det første bildet ditt er praktfullt komponert. Enig med Euklid at man får et slags ekkel kikker-feeling. Kattebildet var en god kontrast med et mer sommerlig og lystig preg. Likte også dagens bildet og måten lyset i midten virker skikkelig konsentrert i forhold til resten. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Variert og flott start på utfordringen! Gleder meg til å se mer Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det første var meget godt komponert. Som andre også har nevnt gjør bladene veldig mye for bildet! Jeg likte det siste også, men det var kanskje litt stort? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 4. juni - Just hit a note At det går ann å kutte tuppen av skoen. Tuppen av skoen!?!?! Dumme, dumme Ingvild. Jeg har tatt bandbilder for første gang i dag. Et bittelite småband som gir seg nå, men som skal selge EP-en sin først. De var overhode ikke vant til å stå foran kamera, men jeg prøvde mitt beste. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Fin Peter Pan det der...riktig grønnfarger også Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Katteportettet var fint. OG jeg har litt å sammenlikne med, både av egne og andres forsøk. Synes du har fanget en ettertenksom og vakker pus i naturlige omgivelser, med glade farger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå