Derimot Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg kom opp i matteeksamen muntlig. Jeg har bestemt meg for å ha med noe med skihopp. Altså jeg skal prøve å flette inn noe funksjoner osv. inn i geometrien i bakken. Vi har ikke lært om dette, men er det noe som kan nevne noe VGS1 nivå eller lignende? Slik at jeg kan nevne dette for læreren, så kan h*n hjelpe meg, og lære meg det. Går for en 6'er og regner med jeg kanskje må ha noen veldig vanskelige oppgaver, som ligger på VGS nivå. Jeg er altså ute etter å lære noen formler eller lignende om kurvene i en hoppbakke, og sette det inn i ett funksjonsuttrykk, og kan lage en graf ut av det. Hadde vert fint med noe tips og veiledning her! Lenke til kommentar
Epower Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Rådførte meg nettopp med læreren min om dette, og hun frarådet sterkt å bruke oppgaver på høyere nivå enn 10. klasse pensum. Lenke til kommentar
Derimot Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Læreren min sa det var knallbra om jeg hadde med noe stoff som lå litt høyere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå