NeEeO Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei, om jeg kan flash, sånn animasjons laging, hvilken linje må jeg gå på VGS? tjener man mye på sånn jobb? jeg går bare i 8 klasse. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du MÅ ikke gå en spesiell linje fordi du kan flash, men media og kommunikasjon er vel det mest naturlige valget... Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Du må velge medium og kommunikasjon i 2 år, før du kan velge et sisteår i den retningen du vil. Du har uansett god tid på deg. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Men tjener man mye? hvor mye i året kan man tjene? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 VGS er aldri noen springbrett rett inn i en godt betalt jobb. Skal du ha godt betalt, må du nesten forvente å ta mer utdanning. Betaling kommer an på tre ting: 1. Nettverk 2. Utdanning 3. Kunnskap I den rekkefølgen. Dessverre så kommer evner langt ned på listen. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 4. Blid og positiv 5. Leveringsdyktig 6. Rask Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 VGS er aldri noen springbrett rett inn i en godt betalt jobb. Skal du ha godt betalt, må du nesten forvente å ta mer utdanning. Betaling kommer an på tre ting: 1. Nettverk 2. Utdanning 3. Kunnskap I den rekkefølgen. Dessverre så kommer evner langt ned på listen. Hva om jeg tar en lenger utdanning? lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå