Gå til innhold

hva syns dere om sia mi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp.. skrevet i frontpage tipper jeg? (iflg sourcecode)

Når du blir litt mer dreven så burde du kikke innom:

http://validator.w3.org/

for å vaske sidene slik at du kjører kode som er standardisert. Frontpage er et IE vennlig produkt og jeg tipper at de ikke akkurat alltid følger standardene slik de burde... www.w3.org

Ble litt "feil" i Opera 7.10. Du burde dessuten lese litt korrektur før du publiserer noe på nettet, da det gjør mye for helhetsinntrykket.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

ja..jeg har skrevet det i frontpage, er det veldig dumt av meg.

Var det sånn at den var grei i internet explorer, men litt bugg i oprah.

Hvem av de opperativsystemene kommer det til å være på de fleste pcer fremover da.

Må jeg lage den om igjen i et annet prog.?

Lenke til kommentar

Nei, prøv å bare renske opp litt i koden.

Liker ikke skrifttypen din. Times New Roman gjør seg skjelden noe særlig på websider, annet en vg og slikt.

EDIT: Forøvrig er det et eget forum for webdesign på programmering -> webdesign.

Lenke til kommentar

Den var langt fa noe visuelt inponerende, men den var ihvertfall oversiktlig og det er tross alt det viktigste.

Ellers er det ikke lett å si stort mer om den.... det står jo nesten ingenting der. Ikke lag webside "bare for å ha en". Men du skal vel legge inn innhold nå etterpå anntar jeg.

Bruk en annen farge enn hvit i sentrum. kanskje en lys tone av det du bruker rundt (+ svart skrift) så vil helheten se mye bedre ut.

-Stigma

Lenke til kommentar

skriv alt i notepad, eller kjøp deg dreamweaver MX eller no annet XHTML software som ikke lager OS spesifikk kode...;)

å sørg for å få alt XHTML 1.0 Strict validert, da er du sikker på at det ikke er noe MS spesifikt funksjonalitet eller noe annet rusk og rask som kan påvirke hvordan siden din ser ut! validerings linken var det en over som posta...husker den aldri.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...