melli123 Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hei. Jeg har lagd en hjemmeside, og vil spørre dere hva dere syns om den? linken er denne www.vgar.tk Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 jo da, flott i IE, men buggy i opera Lenke til kommentar
hart Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jupp.. skrevet i frontpage tipper jeg? (iflg sourcecode) Når du blir litt mer dreven så burde du kikke innom: http://validator.w3.org/ for å vaske sidene slik at du kjører kode som er standardisert. Frontpage er et IE vennlig produkt og jeg tipper at de ikke akkurat alltid følger standardene slik de burde... www.w3.org Ble litt "feil" i Opera 7.10. Du burde dessuten lese litt korrektur før du publiserer noe på nettet, da det gjør mye for helhetsinntrykket. Lykke til videre Lenke til kommentar
obese Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 den var ganske kjip... du hadde ikke en pukk å si, og du sa det på en utroli kjedelig måte... finn på en grunn til å ha hjemmeside, før du har det... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 ja..jeg har skrevet det i frontpage, er det veldig dumt av meg. Var det sånn at den var grei i internet explorer, men litt bugg i oprah. Hvem av de opperativsystemene kommer det til å være på de fleste pcer fremover da. Må jeg lage den om igjen i et annet prog.? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Nei, prøv å bare renske opp litt i koden. Liker ikke skrifttypen din. Times New Roman gjør seg skjelden noe særlig på websider, annet en vg og slikt. EDIT: Forøvrig er det et eget forum for webdesign på programmering -> webdesign. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Den var langt fa noe visuelt inponerende, men den var ihvertfall oversiktlig og det er tross alt det viktigste. Ellers er det ikke lett å si stort mer om den.... det står jo nesten ingenting der. Ikke lag webside "bare for å ha en". Men du skal vel legge inn innhold nå etterpå anntar jeg. Bruk en annen farge enn hvit i sentrum. kanskje en lys tone av det du bruker rundt (+ svart skrift) så vil helheten se mye bedre ut. -Stigma Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Fungerte absolutt ikke med Mozilla 1.3.1 ihvertfall. Ikke konqueror heller Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 skriv alt i notepad, eller kjøp deg dreamweaver MX eller no annet XHTML software som ikke lager OS spesifikk kode... å sørg for å få alt XHTML 1.0 Strict validert, da er du sikker på at det ikke er noe MS spesifikt funksjonalitet eller noe annet rusk og rask som kan påvirke hvordan siden din ser ut! validerings linken var det en over som posta...husker den aldri.. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Siden er forsåvidt grei, men det er lite innhold på sia. Og så er designet litt kjedelig, kanskje det funker bedre med andre farger. Og siden funker ikke så bra i Opera, som andre har sagt, her har du et bilde som vider hvordan sia vises i Opera: Vgar Lenke til kommentar
notarget Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Fin side , men jeg synes ikke at Team XP skal stå på menyen, den burde være under Links. Slitsomt å komme til en annen side når man ikke er klar over det liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå