Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, men kan nok ikke..  

forresten, kan jeg bruke de nye prosessorene som kommer snart, Hammer og den Intel saken på et 875 kort?

Og ja, er det overklokkingsmuligheter "my coming precious"?

Neida :-?

Utdyp deg litt, hva er det du svarer nei på?

Ja gjerne :p Hammer og 875P ?? :roll: Where is the sense?? Please aswer. :smile:

Opps.. min feil :oops:

Du har selvfølgelig rett, men kan bruke den nye intel saken på et 875 kort..

Lenke til kommentar

Nei du kan kjøre med en men du får bedre ytelse med to.

Altså det er bedre med to 256 enn en 512.

Aha! men hva om jeg kjøper 1. 512mb nå, også 2. 256mb senere da? Blir selvfølgelig billigere å kjøpe 2. 256mb nå, men kommer sikkert ikke til å merke så mye før om et år eller to på ytelsen. og da har jeg nok sikkert nok penger til to 256, eller det som bedre er. Men om jeg kjøper 2 stk. 512mb nå, blir det det samme som om jeg kjøper 2 stk. 256 nå?

Litt forvirrende dette her...

Lenke til kommentar
Det er ingen vits i å kjøpe 1  512 nå og to  256 senere da kjper du heller en 512 til senere, minnebrikkene må vere like.

ok, da så.. Blitt vis i kveld jeg i forhold til for noen timer siden :woot::woot::woot:

Bare hyggelig hvist man kan hjelpe,det er vel derfor vi har forumet :)

Lenke til kommentar
Men det nye hovedkortvalget mitt... Er dette kortet noe bedre enn MSI'et?

Ytelsesmessig er de vel temmelig like, men hvist du ikke er serlig inne på data er det nok tryggere å kjøpe abit sitt da msi kortet trenger biosoppdateringer for å funke prfekt

Lenke til kommentar

har jo valgt et Big Tower kabinett, så lurte på om noen vet hvor mange vifter komplett.no setter i kabinettet. De tester jo det de bygger, så betyr dette at de vil sette så mange vifter som kreves av hardwaren, eller slumper de bare inn et par? Tviler på det, men greit å vite.. :p

Lenke til kommentar
De setter inn så mange som du bestiller..

Tja, men det er ingen boks for vifter på pc-byggeren...

Men jeg kan kanskje legge til noen vifter i handlekurven da, men hvis jeg gjør det, setter de den inn for meg da?

En ting til: Er det noen clockemuligheter på dette hk'et og/eller prosessoren?

Lenke til kommentar
Men det nye hovedkortvalget mitt... Er dette kortet noe bedre enn MSI'et?

Ytelsesmessig er de vel temmelig like, men hvist du ikke er serlig inne på data er det nok tryggere å kjøpe abit sitt da msi kortet trenger biosoppdateringer for å funke prfekt

Det trenger også abit sitt snekker'n, men venter du litt får du det ferdig oppdatert. Når lagrene er tomme og de må bestille inn nye kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...