Nilsen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er du overrasket over vinneren? Les mer Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tipper Google er på suverent førsteplass. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lurer på hvor mange % av Google sine reklameinntekter som kommer inn via Facebook. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jaja Hardware, slutter ikke å lese nyheter her fordet! Lenke til kommentar
wim Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Tipper Google er på suverent førsteplass. Skulle akkurat til å skrive det samme! Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Google, så youtube, så FB. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Google, så youtube, så FB. Ganske sikker på at FB har flere sidevisninger enn youtube. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 http://www.sitelogr.com/s/google.com Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Google er nok en suveren vinner, ja. http://www.alexa.com/topsites Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Én ting er at Facebook har 500 milliarder flere sidevisninger enn andremann på lista, men nettstedene under Microsoft-paraplyen gjør det heller ikke dårlig. Sammenlagt har Yahoo.com, Live.com, Msn.com og Microsoft.com totalt 450.000.000.000 sidevisninger Er det noe virkelig stort jeg har gått glipp av, som gjør Yahoo.com til en nettside under Microsoft-paraplyen? Synes å huske at det oppkjøpet gikk dårlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Én ting er at Facebook har 500 milliarder flere sidevisninger enn andremann på lista, men nettstedene under Microsoft-paraplyen gjør det heller ikke dårlig. Sammenlagt har Yahoo.com, Live.com, Msn.com og Microsoft.com totalt 450.000.000.000 sidevisninger Er det noe virkelig stort jeg har gått glipp av, som gjør Yahoo.com til en nettside under Microsoft-paraplyen? Synes å huske at det oppkjøpet gikk dårlig. http://topics.nytime...tion/index.html In July 2009, Microsoft and Yahoo announced a partnership in Internet search and advertising intended to build on the introduction of Bing and designed to close the gap with Google. Jeg har riktig nok ikke lest hele den artikkelen, så dunk meg i panna om dette er feil :-) Endret 1. juni 2010 av Nilsen Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er ganske så sikker på at youtube banker facebook når det gjelder sidevisninger. Det lastes opp 24 timer med video hvert eneste minutt Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvordan kan du tro det? Man har jo bare én sidevisning pr film på youtube. Jeg klikker hvertfall betraktelig mye mer når jeg er inne på facebook enn når jeg er på youtube. Du må huske at Facebook snart har en halv milliard brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå