Ylajali Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lol, nå slipper jeg å lete etter et nytt nick. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Forstår ikke hvordan man kan bli så sint av å bli kniva en gang i CS! Greit nok om det var en plass man ikke re-spawna etter kort tid, men CS! Ja, hadde det vært langdradd respawning, så hadde jeg og forstått det. Godt poeng. hahha Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Forstår ikke hvordan man kan bli så sint av å bli kniva en gang i CS! Greit nok om det var en plass man ikke re-spawna etter kort tid, men CS! Ja, hadde det vært langdradd respawning, så hadde jeg og forstått det. Godt poeng. hahha Greit blir vel kanskje å ta litt hardt i Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er ikke noe galt med spillet, men med fyren ! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er ikke noe galt med spillet, men med fyren ! Ikke at jeg liker spillet på noen måte, men kunne trengt en tur til et galehus, ja. Men det er jo helt klart spillet's skyld at han har blitt slik, og fått slike tanker. Utviklerne burde straffes for dette. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er ikke noe galt med spillet, men med fyren ! Men det er jo helt klart spillet's skyld at han har blitt slik, og fått slike tanker. Utviklerne burde straffes for dette. Sarkasme? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 hahahaha det var dagens. hvis det er totalwise stats på det så må han nok ha en god del å oppsøke hvis han skal ta alle som har drept han i spillet. selv spiller jeg bare crysis wars, av fps online. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er ikke noe galt med spillet, men med fyren ! Men det er jo helt klart spillet's skyld at han har blitt slik, og fått slike tanker. Utviklerne burde straffes for dette. Sarkasme? Lenke til kommentar
NoClip Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 jeg blir også sint når jeg blir knivstukket på CS, men å stikke tilbake med ekte kniv er vel litt å overreagere? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 jeg blir også sint når jeg blir knivstukket på CS, men å stikke tilbake med ekte kniv er vel litt å overreagere? Ja, bare bittelitt. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 For en idiot!!! 7 måneder?! Skulle trodd han hadde klart å roe seg ned på den tiden. For å være ærlig trodde jeg ikke at folk kunne være så besatte og galne! Kan ikke fatte å begripe hva som foregår i hode på den personen... Han burde bli utestengt fra Steam og alt aent relatert. Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 straffen blir å sitte på psyken i lås og spille cs dagen lang og spille som han pleier så får han bare bli så forbanna han bare vil uten å kunne gjøre noe. han påførte andre smerter så hvorfor ikke påføre smerter på en annen måte tilbake Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 straffen blir å sitte på psyken i lås og spille cs dagen lang og spille som han pleier så får han bare bli så forbanna han bare vil uten å kunne gjøre noe. han påførte andre smerter så hvorfor ikke påføre smerter på en annen måte tilbake Jeg hadde nå heller nektet han å spille spill med høyere aldersgrense enn 3+ jeg men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg