Jakoozie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen personer tåler rett og slett ikke å bli knivstukket i CS. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde brukt mindre tid på å finne fyren hadde han bare hatt knvien fremme hele tiden Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Stakkars folk som blir så påvirket av spill Det står forresten "fransmannen" i artikkelen, men det skulle vel stått "franskmannen"? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Selvfølgelig hadde han brukt mindre tid på å finne han hvis han hadde hatt kniven framme hele tiden, alle vet vel at man springer raskere med kniv? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Må bare elske folk som følger drømmen. 1 Lenke til kommentar
magneman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 2 år for kjøkkenkniv midt i brystet og for drapsforsøk? Bare jeg som synes det var en litt vel kort straff? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, det er sååå mit nye nick i COD Julien Barreaux Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Stakkarslig... Bare fordi han er n00b... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han klarte ikke å roe seg ned på 7 måneder? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Han klarte ikke å roe seg ned på 7 måneder? Langsint med andre ord Det er forresten slike hendelser som gjør at GTA, WOW, CS, BF, osv. får "skylden" for mye av det ungdommene finner på av slike ting. Noe jeg forstår om man ser på enkelthendelser i forbindelse med spilling. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Forstår ikke hvordan man kan bli så sint av å bli kniva en gang i CS! Greit nok om det var en plass man ikke re-spawna etter kort tid, men CS! Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jøss, virker som CS-spillere er værre enn MW2-spillere.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 2 år for kjøkkenkniv midt i brystet og for drapsforsøk? Bare jeg som synes det var en litt vel kort straff? Eeeeh.... Leste du artikkelen før du kommenterte eller? Pleier å lønne seg. Det står klart og tydelig at han andre stakk først! Derav redusert straff... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 2 år for kjøkkenkniv midt i brystet og for drapsforsøk? Bare jeg som synes det var en litt vel kort straff? Eeeeh.... Leste du artikkelen før du kommenterte eller? Pleier å lønne seg. Det står klart og tydelig at han andre stakk først! Derav redusert straff... Haha! Det tok litt tid før jeg skjønte hva du mente ^^ To år er ganske lenge å gjøre ingenting på også, men fortstat kort for drapsforsøk. Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hehe, dette må det lages en Southpark-episode av. Cartman hadde lett vært tilbøyelig til dette! Bare tenk på episoden "Scott Tenorman must die" Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 2 år for kjøkkenkniv midt i brystet og for drapsforsøk? Bare jeg som synes det var en litt vel kort straff? Eeeeh.... Leste du artikkelen før du kommenterte eller? Pleier å lønne seg. Det står klart og tydelig at han andre stakk først! Derav redusert straff... Haha, takk for latteren Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hmm, det måtte jo skje før eller siden Er vel flere her inne som har ødelagt noe på pcen pga et multiplayer spill? Vet taster føk hjemme på gutterommet i sin tid. Men det er klart at frustrasjonen gikk over til irritasjon (over hvor teit det egentlig var) mens man plukket opp tastene og satt dem alle på riktig plass (Kan fortsatt sette sammen et qwerty tastatur i blinde though ) Men 7 mnd er litt vel langsint Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lol han ble knifa. Fucking n00b. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lol han ble knifa. Fucking n00b. Pass deg du, ellers tar han deg også kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg