Jakoozie Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Stillingsannonse hinter om flerspiller i Mass Effect-serien. Les mer Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 I såfall synes jeg det skal bli co-op, det kan kanskje være litt stilig, også må man snakke med hverandre over mic om hvilke valg man skal ta o.l. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Legger historien opp til en 3-er? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Legger historien opp til en 3-er? Definitivt Det er ingen tvil i det hele tatt om at det kommer minst ett spill til i serien. Ellers, personlig tror jeg faktisk at vs-multiplayer kunne ha fungert veldig bra i Mass Effect 3 Typisk Gears of War-aktig flerspiller, bare med biotics. Tror virkelig det kunne ha vært noe. Dette forutsetter at enspillerdelen ikke blir nedprioritert på noen måte da, selvsagt. ME handler jo om historien og valgene man gjør. Men i noen tilfeller er det faktisk mulig å få i både pose og sekk. (Se f.eks Uncharted 2) Endret 1. juni 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det står jo på loading skjermen at man skal ta vare på saven osv. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja det er sagt fra starten av at det blir en trilogi T_T bare håper at denne 3eren med savegame overføring ikke blir denne MMOEn... for story virker som blir borte i slike typer spill. Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Håper dem gjør forandringer som forbedrer oppgraderings-systemene. syns dem gikk ned et hakk fra forrige spillet Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det står jo på loading skjermen at man skal ta vare på saven osv. For ikke å snakke om slutten... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Flerspiller i Mass Effect? Bruker å pause veldig ofte jeg. Hvordan vil det fungere da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det vil nok bli mer gears of war/FPS aktig enn Mass Effect 2 var igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg