foenix Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Når jeg prøver å kopiere over "documents and settings" mappen fra en disk til en annen får jeg feilmelding om at dette ikke går pga at filen NTUSER er i bruk av et annet program. Er det noen som hvet hva dette er? Lenke til kommentar
Vital Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Hei Dagfinn Et enkelt søk på Google fant denne tråden fra Windows Vista forumet som forhåpentligvis kan hjelpe deg litt på vei. Endret 1. juni 2010 av Vital Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Om du absolutt må kopiere hele profilen fra en plass til en annen, så kan jeg hjelpe deg med det, men hvis du bare skal kopiere dine dokumenter, så trenger du bare å kopiere de og ikke hele profilen.... NTUSER.DAT er en profilfil som opprettes ved første gangs pålogging.. Tror den er dine innstillinger mot windows, men ikke helt sikker her nå.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) NTUSER.dat og NTUSER.dat.log er en del av windows registeret. De filene er alt i registry som lagres under \HKEY_CURRENT_USER Windows registry hives og korresponderende filer er slik : Registeret Lagres i fil HKEY_CURRENT_CONFIG System, System.alt, System.log, System.sav HKEY_CURRENT_USER Ntuser.dat, Ntuser.dat.log HKEY_LOCAL_MACHINE\SAM Sam, Sam.log, Sam.sav HKEY_LOCAL_MACHINE\Security Security, Security.log, Security.sav HKEY_LOCAL_MACHINE\Software Software, Software.log, Software.sav HKEY_LOCAL_MACHINE\System System, System.alt, System.log, System.sav HKEY_USERS\.DEFAULT Default, Default.log, Default.sav Endret 5. juni 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå