Bykatt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Dagens var skikkelig speisa. Hvordan fikk du til det, hva er det egentlig? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 06. juni - jungel 50mm f3.2 iso100 1/320s Søtt! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Dagens var skikkelig speisa. Hvordan fikk du til det, hva er det egentlig? Det er et DiNovo mini tastatur. Tatt håndholdt med støtte fra en pute.... Søtt! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jungel bildet var morsomt Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg likte også jungel-bildet. Hun hadde et (herlig) uttrykk som sa "hva gjør jeg nå!?!?". Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Jungel bildet var morsomt Takk Jeg likte også jungel-bildet. Hun hadde et (herlig) uttrykk som sa "hva gjør jeg nå!?!?". Jepp, de minste hindringer blir enorme når man akkurat har lært å gå, og en hage blir en ugjennomtrengelig jungel, morsomt! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er enig i at bildene av barnet er fine. Det får meg til å tenke på et program jeg så for en god stund siden som var om han norske filosofen, Arne Næss. Husker han snakket om barns undring på en så fin måte. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jungelbildet var glimrende! Noe herlig undrende over det. Skulle kanskje hatt bittelitt mer skarphet på Farget lys, men fargene og lyset var da toppers! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Slenger meg på hyllysten av jungelbilde. Likte også nam bilde. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Er enig i at bildene av barnet er fine. Det får meg til å tenke på et program jeg så for en god stund siden som var om han norske filosofen, Arne Næss. Husker han snakket om barns undring på en så fin måte. Arne Næss har jeg lest alt for lite av. Må prøve å få gjort noe med det. Jungelbildet var glimrende! Noe herlig undrende over det. Skulle kanskje hatt bittelitt mer skarphet på Farget lys, men fargene og lyset var da toppers! Skulle også hatt litt mer skarphet der. Stativ tror jeg er nøkkelordet. Slenger meg på hyllysten av jungelbilde. Likte også nam bilde. Nam har jeg funnet ut at jeg må prøve å ta en bedre versjon av. Takk for kommentarer alle 3! Har hatt litt lite tid i det siste, så jeg har ikke fått lagt opp bilder daglig, men de kommer om en liten stund. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 10. juni - vulkan 50mm iso100 f2.5 1/200s Jeg blir alltid litt imponert når jeg ser ugress som presser seg opp igjennom asfalt. 11. juni - Cyborg 50mm iso400 f2 1/80s Siste rester av solskinn blandet med regn og flombelysning fra en fotballbane i nærheten gav spesielt lys og skygger. Det + at jeg har dratt relativt hardt i spakene i LR gjorde at dette ble dagens valg. Klarer ikke helt å sette fingeren på hvorfor jeg liker det, men det gjør jeg. 12. juni - rust? 50mm iso100 f2 1/50s En bygning jeg har gått forbi et par-tre ganger daglig i evigheter. Har slitt med å finne noe som var verdt å ta bilde av, selv om det burde være nok å ta av. Merkelig arkitektur som begynner å forfalle. 13. juni - flaff-flaff 50mm iso100 f3.5 1/320s alt som kan fly og er mindre enn fugler er en flaff-flaff - Gammelt jungelord Lenke til kommentar
LASL Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Likte 12.juni godt! Fine kontraster og komposisjon 13.juni var også bra. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 takk for kommentarer Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 12. juni er pent! Liker komposisjonen og fargene. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 12. juni er pent! Liker komposisjonen og fargene. Takk for det helena Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) 14. juni - no fly zone Vind i dag. Mye vind. Ikke bra. 50mm iso100 f2.0 1/80s Edit: Tittel burde selvfølgelig vært "No flaff-flaff zone", men det funker ikke heeelt. Endret 14. juni 2010 av Johnny™ Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Woww, dagens var skikkelig bra. Fine linjer, bra komponert og bakgrunnen passet utmerket. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 14. juni - no fly zone Vind i dag. Mye vind. Ikke bra. Herlig komp! Vind er noe drit når man prøver å ta bilde av små ting i bevegelig vegetasjon! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Takk igjen for hyggelige kommentarer. Kjenner at jeg seriøst må vurdere et skikkelig macroobjektiv, macro er morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå