foenix Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg bruker Firefox og lurte på i hvilken mappe bokmerkene ligger lagret. Jeg tenker da også på dem som ligger over fanene i nettleservinduet. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skal du ta backup av de? Mozbackup. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg tenkte på å nyinstallere. Er det da nok å kopiere over "documents and settings" mappen for å få med alt jeg trenger, eller er det noe mer som må kopieres over? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Legg inn Firefox Sync så får du kontinuerlig backup med offsite kopi Eller du kan kopiere hele profilmappen din fra en installasjon til en annen, dog vil noen problemer ha en tendens til å følge med i en nyinstallasjon hvis det er grunnen til at du vil starte fra scratch Mozbackup er jo som nevnt over også et alternativ. Endret 2. juni 2010 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå