Gjest Snusmumrik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hei, gutt på 20 år her. Jeg har brukt 1 boks løs snus om dagen i 3 år, men det rare er at jeg fortsatt har den "strengen" under overleppa. Ser ikke ut til at den er spesielt skadet heller. Kjenner mange som snuser og de klager over at de har mista strengen, mange har snuset mindre og ikke like lenge som meg. Er dette normalt at den fortsatt er der? Men det er jo bare bra i grunn! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 spørs vel på om du har ei stor leppe eller ikke og om du har prisen helt øverst eller ikke, om du snuser pose er det nok også mindre mulighet for at du sliter ned strengen Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Snusa i snart 4 år, begge deler men mest løs. Har for meg at strengen har blitt mindre men det kan være placebo effekten, husker ikke nøyaktig størrelsen på den 4 år tilbake liksom. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg snusa vel om lag 2 år, god variasjon mellom løs og portion. (Er sluttet nå forresten). Jeg har strengen enda men den har minket. Dessuten mistet jeg faktisk en del tannkjøtt på de to fremste fortennene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå