spetwols Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Yo! Begklager alt surre her! Blei også sykt stress i forrige uke, så jeg fikk ikke logga mere en de 2 første dagene dessverre. Men skal skjerpe meg nå! Også skal jeg ta kommentarene deres litt penere Men da håper jeg dere tenker dere om litt før dere skriver også nå. ^^ Mandag - Skuldre og Biceps 4x10 - Skulder.press - 25 kg 3x08 - Sidehev ----- - 15 kg 3x08 - Fronhev ----- - 18 kg 4x10 - Omv.Peckdeck - ????? Har fortsatt ikke oversikt over kg. 3x10 - Stå.Armcurl - 40 kg Totalt, med stang og vekter. 3x10 - Scottcurl --- - 50kg(8)-40(10)-300(max) 3x10 - Stå.Hammer -- - 18 kg Det var da dagens økt. Kan skrive opp foreløpige dager og muskler : Mandag - Skuldre & Biceps Tirsdag - Bryst & Triceps Torsdag - Rygg & Nakke Lørdag - Ben Endret 7. juni 2010 av spetwols Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du kan vurdere å kutte det ned til tre dager, er mitt tips. Rygg og biceps bør vere samme dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå