asicman Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har testet litt, men det blir litt vanskelig siden jeg har så mye "context" lagret fra mew bruk. Den gjør completion på "alle" adresser jeg bruker samt alle imap mapper til arkivering samt at fra diverse e-post lister går rett i imap mapper, spam blir merket som spam i spam mapper. Det ser ut som om det tar litt for meg med Wanderlust. Jeg ser heller ikke helt hva Wanderlust har som mew ikke har. Vet du? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Vet ikke hvor stor forksjell det egentlig er... Grunnen til at jeg valgte wl > mew er rett og slett fordi mew ikke lekte bra sammen med gnupg, mens wl gjorde det. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 OK. Jeg har brukt pgp og gnupg sammen med mew til signering og sjekking av signatur, selv om det er en stund siden sist. Jeg får leke litt mer med wl. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Problemet var at mew+gpg ikke helt taklet sertifikater uten utløpsdato, og bare gav beskjed om ugyldig sertifikat mener jeg å huske.... Googlet feilen og fikk bare 2 treff, som ikke var til noe hjelp. Mulig det er fikset nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå