Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Herpes 2, Mann 21

Gjest Herpes 2 Mann

Anbefalte innlegg

Gjest Herpes 2 Mann

Nå er jeg så heldig å våknet opp med noen blemme lignende små prikker på skaftet mitt her om dagen.

Titta på bilder av Herpes 2, å det ligner mye på noe slikt ( http://bryanking.net/wp-content/uploads/2009/03/genital_herpes.jpg)

"problemet" er at jeg ikke har noen symtomer på det, utenom at det kom når jeg er forkjølet.

- Ingen kløe

- Ingen sår av det

- Ingen svie ved urinering

- Ingen smerte overhodet

Jeg kvier meg for å ta blodprøve, er det noen andre menn her inne som har Herpes 2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke vær uansvarlig nå.

for kvinner kan det være jævelig vondt å få herpes type 2.

du risikerer å smitte andre bare pga du er lat og redd.

vær voksen og gå å test deg med en gang!!

for å kunne 100% konstatere at det er herpes type 2 må de ta vevsprøver av blemma på skaftet ditt.

blodprøven kan ikke 100% konstatere det.

så kom deg til legen mens blemmene fortsatt er der!

Lenke til kommentar
Gjest guest

Herpes er en sykdom som er unik for hver person kan man nesten si. Noen får aldri utslett og vet ikke at de har det, andre får det en gang og aldri igjen.. Også er det de som får det oftere. Jeg har hatt utbrudd en gang, i fjor sommer og merket ikke så mye problemer med det som de ble advart så der kommer det inn på at det er forskjellig. Jeg gikk ikke til lege og testa meg fordi jeg visste at kjæresten min hadde det og var forberedt på å få det. Angrer litt på det nå da jeg ikke vet 100% sikkert om det var det eller ikke. Du burde uansett teste og informere partner om det.

Enten så tar du blodprøva og finner ut at du har det eller ikke. Eller du går som meg og er litt usikker. Tro meg, det er bdre å være sikker. Så ja, det er andre menn her med det. Og er nok flere også siden leger antar at 1 av 4 har tegn på antistoffene i en alder av 30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...