Gå til innhold

Gutt 18 ønsker stilhjelp.


Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt;

1 par hvite plims - 249

Navy Chinos - 699

Beige Chinos - 899

2 hvite ensfargede v-neck - 99 (til sammen H&M)

1 Hvit og Navy stripet t-skjorte - 99

1 Navy shorts - 199

 

Totalt: 2244.

 

Gikk litt mer til chinos enn jeg først hadde tenkt, men heller det enn å ikke være fornøyd med farga og passform ;)

Har enda litt igjen, tenker jeg bestiller noe fra asos

Endret av opar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes da mange andre bra(bedre) merker enn de fjortismerkene som er nevnt der..

Shortsen fra H&M så digg ut :dribble: Finner den ikke her på Hamar og er enda bare 17 så får ikke bestilt over nettet :thumbdown:

 

De har denne i Hamar i beige, mørk grå, sort, hvit, gul og blå. I tillegg har de en smalere modell i marineblå og mellomgrå.

Lenke til kommentar

I Bodø hadde de kun de shortsene i slim, kjøpte den marineblå. Virker meget bra.

 

Akkurat nå tenker jeg å bestille følgende fra asos. Finner ikke en lett sommerjakke jeg er fornøyd med, hverken i butikk eller på nettet.

 

Pique

 

image1xl.jpg

image1xl.jpg

 

 

 

Skjorte

 

image1xl.jpg

 

 

 

Vad tycks, er det "de riktige" fargene etc?

Endret av opar
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har nå opparbeidet litt penger i løpet av sommeren, så mitt spørsmål til dere, hva skal man ha til høst/vinter? Begynte helt sporadisk i denne tråden å skifte stil rett før sommeren, og fikk noen plagg selv om budsjettet var noe skralt. Skal nå fortsette fornyelsen.

 

Av klærne jeg kjøpte før sommeren er det den beige chinosen som er mest brukt, samt den navy shortsen. Kan godt bruke chinos i andre farger, blå er en farge jeg kan se for meg (den blå chinosen som nevnes lenger oppe i tråden var ikke en chinos, mer en stilongs og aldri brukt).

 

Er spesielt på utsikt etter litt tykkere gensere og en bukse eller to. Skal man vente med å kjøpe pique til neste vår/sommer eller kan de brukes også på høsten?

Lenke til kommentar

Leste gjennom den tråden, og søkt litt på nett. Tror jeg heller mer mot sweat og knitted enn half-zip på overkroppen. Ellers tror jeg et par rådenim må inn i garderobeskapet mitt.

 

Hva ser man etter i en fin sweat og knitted wear?

 

Jeg synes feks at

image1xl.jpg

 

og

image1xl.jpg

var fine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...