opar Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Da har jeg kjøpt; 1 par hvite plims - 249 Navy Chinos - 699 Beige Chinos - 899 2 hvite ensfargede v-neck - 99 (til sammen H&M) 1 Hvit og Navy stripet t-skjorte - 99 1 Navy shorts - 199 Totalt: 2244. Gikk litt mer til chinos enn jeg først hadde tenkt, men heller det enn å ikke være fornøyd med farga og passform Har enda litt igjen, tenker jeg bestiller noe fra asos Endret 3. juni 2010 av opar Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Poste bilder av kjøpene i bildetråden? Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Det kommer, men nå er jeg opptatt ut dagen med å lese på eksamen i fransk. Kommer i morgen, lover! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Ser frem til bildene, har franskeksamen imorgen selv Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Bilder blir bra. Hvor kjøpte du de forskjellige plaggene? Har eksamen selv i morgen, Økonomi og ledelse Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Finnes da mange andre bra(bedre) merker enn de fjortismerkene som er nevnt der.. Shortsen fra H&M så digg ut Finner den ikke her på Hamar og er enda bare 17 så får ikke bestilt over nettet De har denne i Hamar i beige, mørk grå, sort, hvit, gul og blå. I tillegg har de en smalere modell i marineblå og mellomgrå. Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) I Bodø hadde de kun de shortsene i slim, kjøpte den marineblå. Virker meget bra. Akkurat nå tenker jeg å bestille følgende fra asos. Finner ikke en lett sommerjakke jeg er fornøyd med, hverken i butikk eller på nettet. Pique Skjorte Vad tycks, er det "de riktige" fargene etc? Endret 3. juni 2010 av opar Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Ingen stor fan av noen av fargene, for å være ærlig. Syntes mer diskre farger er penest om du ikke alt har veldig mange piqueer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Den gule kan funke, den andre fargen likte jeg ikke. Skjorten er helt grei, ikke så veldig fan av lommer, men med tanke på at dette er en casual skjorte. Så har det ikke så veldig mye å si. Lenke til kommentar
opar Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Så skjorten er grei? Er jo snakk om en skjorte som skal brukes til hverdags og mindre formelle sammenkomster. Hvilke farger vil dere anbefale til pique da? Er ikke så god på farger selv. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Navy er jo alltid et trygt valg. Grønt fungerer jo til en del også. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Hvit og navy er farger du rett og slett må ha... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2010 Lyseblå er også veldig greit, passer til mye og er lett anvendelig. I tillegg har du jo farger som oransje, rød, grønn, gul, hvit, brun.. Lenke til kommentar
opar Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Hvit har jeg, navy overdel må anskaffes til å matche min beige chinos. Men lurer på hva jeg kan matche den navy shortsen og navy/blå chinosen med? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Rød, hvit, grønn osv.. Det meste passer til navy! Men ikke match det med svart, ser ikke så veldig bra ut Lenke til kommentar
opar Skrevet 18. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Har nå opparbeidet litt penger i løpet av sommeren, så mitt spørsmål til dere, hva skal man ha til høst/vinter? Begynte helt sporadisk i denne tråden å skifte stil rett før sommeren, og fikk noen plagg selv om budsjettet var noe skralt. Skal nå fortsette fornyelsen. Av klærne jeg kjøpte før sommeren er det den beige chinosen som er mest brukt, samt den navy shortsen. Kan godt bruke chinos i andre farger, blå er en farge jeg kan se for meg (den blå chinosen som nevnes lenger oppe i tråden var ikke en chinos, mer en stilongs og aldri brukt). Er spesielt på utsikt etter litt tykkere gensere og en bukse eller to. Skal man vente med å kjøpe pique til neste vår/sommer eller kan de brukes også på høsten? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Står mye bra i denne tråden Lenke til kommentar
opar Skrevet 18. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Leste gjennom den tråden, og søkt litt på nett. Tror jeg heller mer mot sweat og knitted enn half-zip på overkroppen. Ellers tror jeg et par rådenim må inn i garderobeskapet mitt. Hva ser man etter i en fin sweat og knitted wear? Jeg synes feks at og var fine. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Hva i alle dager er en "sweat"? Sist jeg sjekket betydde "sweat" svette. Lenke til kommentar
opar Skrevet 18. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Sweatshirt da.. Endret 18. august 2010 av opar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå