Giallorossi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dette er da vel mye bedre enn 25-30 småvarer og duppedingser med 10-15% avslag på som ingen vil ha. Slik som f.eks. Komplett bruker å ha. Det er på Komplett sine Weekend-tilbud, noe de har vær eneste helg, det blir noe helt annet synes jeg. Og som Leif Einar sier; Det er som lager rydding. Så ikke dette før nå, utrolig dårlig informasjon før en slik dag. Forståelig nok mtp de evt mister diverse salg dagen(e) før, men ennså idiotisk da kun fåtallet får med seg den. Det må da gå an å få opp et banner en dag eller lignende før en slik dag? Regner med det ikke er vits å komme med noen tips angående evt tilbud, men prøver likevel; * En 2.5" Western Digital intern harddisk, enten 500 GB, 750 Gb eller 1 Tb-versjonen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Dette er da vel mye bedre enn 25-30 småvarer og duppedingser med 10-15% avslag på som ingen vil ha. Slik som f.eks. Komplett bruker å ha. Det er på Komplett sine Weekend-tilbud, noe de har vær eneste helg, det blir noe helt annet synes jeg. Og som Leif Einar sier; Det er som lager rydding. Så ikke dette før nå, utrolig dårlig informasjon før en slik dag. Forståelig nok mtp de evt mister diverse salg dagen(e) før, men ennså idiotisk da kun fåtallet får med seg den. Det må da gå an å få opp et banner en dag eller lignende før en slik dag? Regner med det ikke er vits å komme med noen tips angående evt tilbud, men prøver likevel; * En 2.5" Western Digital intern harddisk, enten 500 GB, 750 Gb eller 1 Tb-versjonen. Vet ikke om du sikter til banner på sidene dems, eller reklame hos andre sider. Jeg har sett 'countdownen'(Kom ikke på et norskt ord) på mange andre sider hittil. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvilke sider er "de andre sidene" isåfall? Skal ikke si jeg har letet nevneverdig etter det, og er sjeldent inne på Mpx.no Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Så det på Hardware.no, og VG om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Okey, da trekker jeg glatt tilbake den uttalelsen, da er det bare mine øyer som ikke har vært helt våkne Endret 1. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Nja, tror ikke det har vært noen skikkelig annonsering for det første timesalget. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det står jo ikke en gang noe om det på MPX.no Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det står jo ikke en gang noe om det på MPX.no Da er du bra blind Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Jeg finner det heller ikke... Edit: Løsning: Skru av Adblock Endret 1. juni 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det står jo ikke en gang noe om det på MPX.no Da er du bra blind Det står der nå ja, men ikke tidligere i dag. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Bleh, hva var det for no tilbud a... 3 produkter? Endret 1. juni 2010 av Feh Lenke til kommentar
svedman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er det noen som får se timestilbudene med Opera? Jeg må bruke Firefox for å se produktene. (vær så snill, ingen flaming om nettlesere...) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Faen til syting da. Nordmenn skal bare ha, ha, ha, ha - og aller helst nedsatt med 99%. Slutt å følg med da hvis det er så jævli dårlig alt som blir dratt igang av butikkene. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er det noen som får se timestilbudene med Opera? Jeg må bruke Firefox for å se produktene. (vær så snill, ingen flaming om nettlesere...) Jeg ser tilbudene i Opera. v. 10.53 Lenke til kommentar
svedman Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er det noen som får se timestilbudene med Opera? Jeg må bruke Firefox for å se produktene. (vær så snill, ingen flaming om nettlesere...) Jeg ser tilbudene i Opera. v. 10.53 Ja, der kom dem, ja! Merkelig. Takk Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Det som er dårlig er tiden mellom tilbudene, omtrent som fotballkamp med punktert ball eller nattklubb uten damer. Greit nok det tilbudet på 5870 Vapor-X men har man ikke 6000,- å svi av på stående fot en tirsdags kveld så hjelper ikke allverdens tilbud. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 funderer på den sony tv'en... får meg en samsung 40" 535 til 1000lappen mer.. usikker.. noen som vet om de har hatt samsung tv'er ute på salg i dag? hvis ikke kommer det kanskje Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Prisen er vel grei om du vet at fargene er bra og bildet er skarpt nok. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tjaaa, skjermkortprisen var skuffende da. Her er hva jeg betalte for kortet i fjor høst: 11/10/09 Takk for at du valgte å handle på MPX.no. Ordrenr.: Kundenavn: E-mail: Adresse: STAVANGER Levering: STAVANGER Referanse: Betalingsmåte: VISA Fraktmåte: Servicepakke Posten (0000-9999) Varebeskrivelse Bestilt Pris Totalt Sapphire Radeon HD 5870 1GB Vapor-X 1 2279,00 2279,00 Frakt 93,75 Særavgifter 0,00 Ordregebyr 0,00 Fraktforsikring 0,00 Mva 593,19 Totalt inkl. mva 2965,94 Det er korrekt; 2849,- og ikke på tilbud en gang. Endret 1. juni 2010 av OC-Freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå