Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Timesalg hos MPX 01.06.10

Anbefalte innlegg

I grunn TRE skjermer frister :) så blir det BC2 over 3 skjermer... :dribble:

Har dessverre ikke råd for øyeblikket..

De koster hele 50,- mer hos amentio, det er med andre ord ikke verdens undergang om du ikke har råd nå...

http://www.amentio.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=401919&WebSiteMapNodeID=1000001

Betaler heller 200,- mer enn å kjøpe hos Amentio!

Er skjermen et røverkjøp? Har egentlig tenkt å kjøpe en skjerm for å bruke til Macbooken min. Så dere som har peiling; er det bare å kjøre på? Eller finnes det noe annet kanskje? Er 24" stort nok/for stort? Kommer kanskje til å koble den til for å skrive oppgaver eller redigere bilder osv. Har litt begrenset med plass også da..

Jeg er veldig fornøyd med skjermene min (har 22") Prisen er god også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjermen er god, og den har en gunstig pris. Det er ikke nødvendigvis et "røverkjøp" da den stort sett har pleid å ligge i denne prisklassen fra før. Imidlertid er nok dette en skjerm de fleste vil være fornøyde med, og prisen her er lavere enn alle andre i prisguide akkurat nå.

Her er forresten produktsiden for G2420HD hos Amentio: http://www.amentio.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=275914&WebSiteMapNodeID=1000001

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Den skjermen frister....

To skjermer frister...

Tenkte det samme, har en fra før av :)

Jeg har egentlig råd, men jeg tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger. Skjermkort er i hovedfokus først

Lenke til kommentar

De koster hele 50,- mer hos amentio, det er med andre ord ikke verdens undergang om du ikke har råd nå...

http://www.amentio.n...pNodeID=1000001

Det er ikke samme skjerm du linker til, den hos amentio mangler bla. HDMI. MPX selger altså BenQ G2420HD m/HDMI, DVI-D, VGA mens Amentio selger BenQ G2420HDB m/DVI-D, VGA, den eksagt samme skjermen http://www.amentio.n...rm/24__LCD.aspx skal de ha litt mer for.......

For folk som skal ha treskjermers oppsett, kan nok dette være avgjørende.... For de som kun skal ha singelskjerm, er det nok mindre viktig...

Edit: Ser jeg må taste kjappere, :whistle:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

har selv ett stykk g2420HDBL, grei skjerm, men ingenting å rope hurra for. Min eldre syncmaster skjerm viste ett soleklart forsprang på nyanser, farger og "lagg". (Dra ett program midt mellom begge skjermene så ser man tydelig at benq skjermen sliter). g24 har dog en kontrast ut av det uvirkelige da det er en led skjerm. Satt opp i opp med hverandre så er det eneste denne skjermen kan skryte av er kontrastene.

Dog vet jeg ikke hvor stor forskjell det er mellom LED versjonen og de vanlige...

Lenke til kommentar
For folk som skal ha treskjermers oppsett, kan nok dette være avgjørende.... For de som kun skal ha singelskjerm, er det nok mindre viktig...

Er det ikke slik at du må bruke 2 DVI porter og 1 display port for å kunne dra nytte av 3 skjermer? Da har jo HDMI fint lite å si.

g24 har dog en kontrast ut av det uvirkelige da det er en led skjerm.

G24 har da ikke led skjerm? :whistle:

Lenke til kommentar

Det er led bakgrunnsbelysning (fra siden hvis jeg forstår rett) Er vel ikke led skjerm... (?)

Helt riktig det... Unnskyld at jeg ikke spesifiserte dette.

Dog står jeg fremdeles ved at skjermen har veldig gode kontraster satt opp imot vanlig lcd skjermer.

Lenke til kommentar

Det er led bakgrunnsbelysning (fra siden hvis jeg forstår rett) Er vel ikke led skjerm... (?)

Helt riktig det... Unnskyld at jeg ikke spesifiserte dette.

Dog står jeg fremdeles ved at skjermen har veldig gode kontraster satt opp imot vanlig lcd skjermer.

Ja, jeg er veldig fornøyd med skjermene mine! =) Ingenting å klage på så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...