Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tilbaketrukket forhud samme effekt som omskjæring?

Gjest djmoveit

Anbefalte innlegg

Gjest djmoveit

hei

Jeg er en gutt på 18 år som snart skal debutere med min kjæreste. Hun vet jeg er jomfru og hun er selv ikke en veldig erfaren person. Men pga at jeg er jomfru så er jeg svært redd får og komme tidlig. Får vis jeg ser ho naken og begynne å runke, så tar det ikke lange tiden før jeg kommer.

Så da til selve spørsmålet:)

Vis jeg har fått med meg riktig så gjør omskjæring at penisen får minket følsomhet, noe som vil gjøre at du kommer senere(?). Så da lurer jeg på om vis jeg går med tilbaketrukket forhud i la oss si 2-5 dager, vil jeg kunne holde ut lengre da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Menn med omskjært penis kommer rett og slett senere fordi det er en følsom del av penis som blir skjært bort. Det minsker følelsen din, og faktisk følelsen til partneren din også, forhud virker på en måte som ett ekstra "glidemiddel" for å ta vekk friksjon, med mye friksjon blir jenter såre i skjeden og mister mye følsomhet. Så vær glad du har forhud du!

Ikke stress så mye over det uansett, så og si alle kommer fort de første gangene. Tviler på hun forventer allverden. Bare kos dere med hverandre, bedre blir dere snart :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...