Crazy Joe Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har gått til anskaffelse av en ny pc med firewirekort og nec1300 brenner som støtter begge formatene. Det jeg lurer på er : Hvilket redigerings program bør jeg bruke ? ( som sakt så er jeg helt grønn) Det bør være med en fornuftig brukermanual til den. Eller finnes det en sånn videoredigerings bok for dummy. Hvis det finnes svar på dette i andre lenker så skriv inn hvor jeg kan lese mer om det På forhånd takk. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Pinnacle Video Studio er veldig enkelt å lære og har "nok" finesser. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Tror nok jeg ville anbefaltr deg Pinnacle Studio jeg også. Er ganske lett i forhold til Adobe Premier. Ulead.com har også bra program. Har kan du laste ned en trial som du kan teste i 30 dager. Så ser du litt om man liker programmet før man kjøper. Mulig Pinnacle har dette også? Adobe premier har vel en demo på 6.0 Ta en titt på de også. Ser du forskjell. www.adobe.no Lenke til kommentar
RuneD Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Adobe Premiere 7.0(eller Pro) har kommet. Men så langt jeg har testet ut dette er dette et MEGET avansert program, så jeg ville også anbefalt Pinnacle Studio! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Test ut Premiere, men ikke kjøp det med en gang. Kjipt å kjøpe et så dyrt program hvis det er ubrukelig :-) Pinnacle er greit nok. Kommer en update her og der, som du kan laste ned fra sidene deres. Veldig greit program å ha. Hva med Avid Xpress? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Edit: Ops, to poster Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Les litt her før du bestemmer deg. http://www.nva.no/progredigering.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå