Guy Incognito Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette kunne vært enhver Goyims mor. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og poenget ditt med å bare legge ut slike bilder er? Lenke til kommentar
Guy Incognito Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jødiske småbarn opplært til å oppføre seg som "ordentlige jøder" http://www.youtube.com/watch?v=2EUUrE8Lm14&feature=player_embedded Og poenget ditt med å bare legge ut slike bilder er? Ganske enkelt vise virkeligheten? ønsker du å ha et romantisert bilde fortalt av pressen kanskje? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dette er et diskusjonsforum. Her diskuterer man. Hvis du vil vise virkeligheten kan du lage deg en youtube-kanal. Lenke til kommentar
Guy Incognito Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forumet tillater vedlegg he-he. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ganske enkelt vise virkeligheten? ønsker du å ha et romantisert bilde fortalt av pressen kanskje? Nei, men det oppfattes skjelden eller aldri som en seriøs debatteknikk å kun legge ut bilder uten å nevne et eneste ord i tillegg. At palestinere daglig diskrimineres og utsettes for uverdig behandling er forøvrig en kjent sak! Selv Israels president Shimon Peres har for lengst innrømmet at israelske arabere diskrimineres i arbeidslivet. Lenke til kommentar
Guy Incognito Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Arbeidslivet, haha. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan du heller komme med et seriøst innlegg og forklare hva du mener? Lenke til kommentar
Guy Incognito Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du burde kuttet ut Arbeids delen og heller sagt livet, det jeg ville belyse er det fullestendige helvete de stakkars araberne i okkuperte palestina må finne seg i hver eneste dag og mine bilder og videoer beskriver det helvetet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg sa hva det var Shimon Peres hadde innrømmet, ikke hva jeg selv mente. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og eventuelt alle de som er så evneveike at de ikke klarer å skille mellom jøder generelt, og staten israel Er ikke Israel en jødisk stat hvor de av jødisk herkomst automatisk får rett til borgerskap? er ikke Israel av og for jøder? vil du kanskje si at Iran ikke er muslimsk? Israel er på alle måter representativ for internasjonal jødedom. Iran er muslimsk, men Iran representerer ikke internasjonal islam. På samme måte representerer ikke Israel internasjonal jødedom, selv om det bor et flertall av jøder der. Verdens jøder støtter ikke nødvendigvis Israels handlinger. Selv langt i fra alle israelske jøder støtter dem. Under 40% av verdens jøder bor i Israel, i følge wikipedia. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 For en gangs skyld er jeg enig med deg. har også gått inn på dette selv, men det later til å være en svært utbredt holdning at Israel generelt representerer jøder. Kan jo ha noe med at det finnes så mange arabiske/muslimske land mens Israel er det eneste landet der mesteparten av befolkningen er jøder. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og eventuelt alle de som er så evneveike at de ikke klarer å skille mellom jøder generelt, og staten israel Er ikke Israel en jødisk stat hvor de av jødisk herkomst automatisk får rett til borgerskap? er ikke Israel av og for jøder? vil du kanskje si at Iran ikke er muslimsk? Og er Iran representativt for alle muslimer? Selvfølgelig ikke. Israel er ikke representativt for alle jøder på noen måte. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Guy Incognito: Det er jo din logikk Isralerne bruker når de sutrer og slenger ut latterlige påstander om antisemmitisme når de får kritikk. Du burde da evne å se litt større på det enn PR-maskineriet til Israel. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Støtter nok alldri Isreal kan ikke fatte at de driver på som de gjør der nede. Virker som om alle bortsett fra jødene som tok lærdom fra WW2 Svært godt sagt! Jeg har selv påpekt flere ganger at Israel er det landet som i dag driver på mest mulig likt Nazi-Tyskland, men ingen sier seg vist enige. Men om ikke Gazastripens issolasjon ligner gettoene nazistene tvang jødene til å bo i og hvis ikke arrestasjonene av uttallige palestinere samt ødeleggelsen av uttallig, palestinsk infastruktur ligner hendelsene under Krystallnatten, hva ligner det da? Nazi? Hva sier du om de Jøde-fritt område? F.eksempel Betlehem. Når jeg skulle inn dit fikk ikke jøder jeg kjente lov til å være med inn. Og at du sammenlikner Israel med nazi-tyskland er så latterlig at du aner ikke. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Israel skulle vært utryddet for alt det dem har gjort/gjør. Det var vel også en grunn til at Hitler ville utrydde alle jødene? Man trenger kun å bruke søkeordene "israel bomber" så får man dette. Skjønner ikke meg ikke på trådstarteren og hans "På tide å støtte Israel". Hvorfor skal vi støtte dem? Har det skjedd så mye vondt med dem i forhold til hva som har skjedd med alle andre land som har tatt skade fra f.eks Israel? Nei. Så er det bra klart at du ikke vet hjvordan situasjonen er i midtøsten, Endret 15. juni 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva er det du prøver å komme fram til? At det er synd på Israel og det er dem som har det jævligst? Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Nei, at Israel blir tvunget til å gjøre tiltak mot hamas, og det går også utover sivilbefolkningen i gaza. hadde det ikke vært for palestinsk og arabisk terror, hadde palestina og Israel hatt fred. Endret 15. juni 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er du virkelig så naiv? 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hva skulle konflikten vært da? Endret 15. juni 2010 av Medlem-205774 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg