Gå til innhold

På tide å støtte Israel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det mer interessant?...siden du synes det er mer interessant, så kan du ikke svare på andre spørsmål? Jeg skjønner ikke helt logikken din, gjør du?

 

Hva med deg selv? Jeg svarte på noe du skrev, og det hoppet du bare over. Jeg skrev en ny post hvor jeg fortalte dette, du ignorerte dette og. Kan du ikke svare på andre spørsmål? Jeg skjønner ikke helt logikken din, gjør du?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det mer interessant?...siden du synes det er mer interessant, så kan du ikke svare på andre spørsmål? Jeg skjønner ikke helt logikken din, gjør du?

 

Hva med deg selv? Jeg svarte på noe du skrev, og det hoppet du bare over. Jeg skrev en ny post hvor jeg fortalte dette, du ignorerte dette og. Kan du ikke svare på andre spørsmål? Jeg skjønner ikke helt logikken din, gjør du?

 

Det er andre som har svart på akkuratt disse tallene der tidligere, og det flere ganger, i akkuratt denne tråden her. Og det var meget bra svar. Men at du har ignorert de svarene og poster dette igjen, er ikke mitt problem. Visst du har gått glipp av det, så bare let tilbake i tråden, husker ikke dato. Visst du ikke klarer å finne det, så kan jeg lete det opp til deg.

Lenke til kommentar

Jødene skal brenne i helvete

Publisert: Fredag 7. januar 2011

Det er lite moderasjon å spore hos Hamas: Israel skal utslettes, jødene skal brennes og Palestina skal opprettes "fra sjøen til elven".

 

Def og Jaabari ønsker at folkemord skal ramme jødene. Ved å definere israelske jøder og deres støttepartnere som fiender "av den muslimske nasjon og menneskeheten" har de lagt grunnlaget for å legitimere fysisk utryddelse av jødene.

 

Muslimene blir beordret til å brenne jøder levende inntil den totale utryddelsen av hele det jødiske folk," skriver Halevi.

 

post-160065-0-91426600-1295049839_thumb.jpg

Jødisk massegrav, under forsøket på å utslette alle jøder i år 1941-1945. Det var 2200 jøder i Norge før 2.verdenskrig, noen klarte å flykte noen klarte å gjemme seg, 767 ble tatt og sendt til tyske utryddelserleire, gasskamrer, kun 30 overlevde, 230 norske jødiske familier ble totalt utslettet, Globalt ble over 6 millioner jøder utryddet i 1941-1945.

Ingen jøder kan bo i Palestina, jødene vil ikke kunne ha noen rettigheter der (etter at Israel er utslettet), bortsett fra dem som levde på palestinsk land før Den første verdenskrig, sier al-Haya. Altså kun jøder over 96 år vil få lov til å bo i et islamsk Palestina.

 

Hamas utenriksminister Mahmoud al-Zahar holdt en svært antisemittisk tale som ble publisert på fjernsynskanalen Al-Aqsa. I løpet av talen henvendte han seg også direkte mot jødene:

 

"Utryddelsen vil komme, om Allah vil. Fra Palestina, fra hele Palestinas territorium, jødene har ingen plass iblant oss og ingen framtid i verden. Dere er i ferd med å forsvinne og vi (islamistene) er i ferd med å stå fram som seierherrer.

 

 

Hele artikkelen:

http://www.miff.no/n...nneIHelvete.htm

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Ingen jøder kan bo i Palestina, jødene vil ikke kunne ha noen rettigheter der

 

Helt riktig, og det er dette som er kjernen i Midtøsten-konflikten. Palestinerne tåler ikke å bo i et land med jøder. Selv om Israel var en liberalistisk stat ville de protestert og ønsket et eget Sharia-land. De er ikke ute etter frihet. De er ute etter jødene.

 

Islam er den ellevte landeplagen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt riktig, og det er dette som er kjernen i Midtøsten-konflikten. Palestinerne tåler ikke å bo i et land med jøder. Selv om Israel var en liberalistisk stat ville de protestert og ønsket et eget Sharia-land. De er ikke ute etter frihet. De er ute etter jødene.

 

Islam er den ellevte landeplagen.

 

Bullshit og hatpropaganda. Jøder har aldri vært noe problem, anti-sionistiske jøder har samarbeidet med både Hamas og Fatah/PLO, og i Fatahs høyeste organ sitter det da også en hebraisk palestiner som er VALGT inn av palestinerne selv. Før bodde muslimer, kristne og jøder i fred sammen, de jobbet på samme fabrikker, og passet hverandres barn. De var naboer. Men det var før sionismen kom med sine koloniseringsplaner og utspill om at de skulle ta over hele Palestina, deler av Egypt, deler av Jordan, deler av Libanon osv osv. - og at palestinerne skulle drives ut. DER har du kjernen i Midtøsten-konflikten.

Lenke til kommentar

Bullshit

 

truth.

 

hatpropaganda.

 

Jeg hater Islam og er stolt av det.

 

Før bodde muslimer, kristne og jøder i fred sammen, de jobbet på samme fabrikker, og passet hverandres barn. De var naboer. Men det var før sionismen kom med sine koloniseringsplaner og utspill om at de skulle ta over hele Palestina, deler av Egypt, deler av Jordan, deler av Libanon osv osv.

 

Aha, du er konspirasjonsteoretiker! Tror du på Sions vise også, eller?

 

Israel er ikke sionister, jødedommen er ikke engang en misjonerende religion. Det er Islam. Islam sier at muslimer skal ta over verden og tvinge alle andre til å konvertere, eller å la dem leve i undertrykkelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Israel forsvarer seg mot islamister. Jeg er ikke enig med alt Israel har gjort (de burde oppført ser mer konsekvent), men folkemord er det ikke.

 

Israel forsvarer seg ikke! Debdriver rasisme, diskriminering og terrorisme samt ødelegger alle muligheter for fred!

 

Okkupasjonen av Palestina?

 

Ja, såvel som okkupasjonen av de syriske golanhøydene.

 

Hva er Palestina, hvor går grensene ifølge den palestinske Hamas regjeringen i Gaza og ifølge den palestinske organisasjonen Hisbolla?

 

De har for lengst avstått fra kravet om at Staten Palestina må inkludere det som i dag er Staten Israel så den palestinske staten skal være på Gazastripen, Vestbredden og i Øst-Jerusalem.

 

Hizbollah er forøvrig ikke palestinsk, men libanesisk.

Lenke til kommentar

Aha, du er konspirasjonsteoretiker! Tror du på Sions vise også, eller?

 

Israel er ikke sionister, jødedommen er ikke engang en misjonerende religion. Det er Islam. Islam sier at muslimer skal ta over verden og tvinge alle andre til å konvertere, eller å la dem leve i undertrykkelse.

 

Hvilke konspirasjoner snakker du om? Jeg kan dokumentere alt jeg sier, i motsetning til deg, som ikke engang FORSØKER å engang argumentere for alt du slenger rundt deg.

 

Ta rabbi Fischmann som den fremste representanten for Jewish Agency foran FN:

"The Promised Land extends from the River of Egypt up to the Euphrates. It includes parts of Syria and Lebanon."

 

Dette bygde på "sionismens far", Theodor Hertzl sine berømte ord: "from the Brook of Egypt to the Euphrates" - Sionistene ville ta over hele Libanon, hele Jordan, 2/3 av Syria, 1/3 av Irak, en del av Tyrkia, 1/2 av Kuwait, 1/3 av Saudi-Arabia, Sinai og Egypt - inklusiv Port Said, Alexandria og Cairo. Hvordan kan dette IKKE være en trussel?

 

Jabotinsky, sionistleder og den som startet Irgun, skrev i 1923 allerede:

There can be no discussion of voluntary reconciliation between us and the Arabs, not now, and not in the foreseeable future. All well-meaning people, with the exception of those blind from birth, understood long ago the complete impossibility of arriving at a voluntary agreement with the Arabs of Palestine for the transformation of Palestine from an Arab country to a country with a Jewish majority. Each of you has some general understanding of the history of colonization. Try to find even one example when the colonization of a country took place with the agreement of the native population. Such an event has never occurred.

 

Og David Ben-Gurion, Israels første statsminister:

"A Jewish majority is not Zionism's last station, but it is a very important station on the route to Zionism's political triumph. It will give our security and presence a sound foundation, and allow us to concentrate masses of Jews in this country and the region."

 

Han skrev videre i 1938:

"When we say that the Arabs are the aggressors and we defend ourselves ---- that is only half the truth. As regards our security and life we defend ourselves. . . . But the fighting is only one aspect of the conflict, which is in its essence a political one. And politically we are the aggressors and they defend themselves."

Lenke til kommentar

Det eneste de gjør er å forsterke hatet, forlenge konfliktene od ødelegge for alle fredsløsninger.

 

Alt palestinerne trenger å gjøre er å slutte å sende raketter.

 

Og grunnlaget for å si det er?

 

Grunnlaget er virkeligheten. Du kan jo for eksempel se på hvor bra palestinerne har det i Israel, og sammenligne med hvordan jøder blir behandlet i muslimske land.

Endret av ape i båt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Yassir Arafat om jødene:

We were saying “no” to the Zionist state, but we were saying “yes” to the Jewish people of Palestine. To them we were saying, “You are welcome to live in our land, but on one condition – You must be prepared to live among us as equals, not as dominators.”

 

I myself have always said that there is only one guarantee for the safety and security of the Jewish people in Palestine and that is the friendship of the Arabs among whom they live.

Lenke til kommentar

Alt palestinerne trenger å gjøre er å slutte å sende raketter.

 

Alt Israel trenger å gjøre er å trekke seg tilbake fra de okkuperte områdene og anerkjenne Staten Palestina!

 

Forøvrig er det Israel som plent nekter å snakke med motparten og uten samtaler vil de aldri komme fram til fred.

 

Grunnlaget er virkeligheten. Du kan jo for eksempel se på hvor bra palestinerne har det i Israel, og sammenligne med hvordan jøder blir behandlet i muslimske land.

 

Palestinerne har det bra i Israel... :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...