Gå til innhold

På tide å støtte Israel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Må bare kommentere den videoen.

 

Begynner å bli helt sinnsykt lei ordet "anti-semittisme". i tillegg er jeg lei av å høre "Ja, dere har gjort det samme, hvorfor kan ikke vi?" DET ER IKKE LOV Å DREPE, UANSETT HVA ANDRE GJØR!

 

Og når det gjelder Nazi-Tyskland, begynner jeg å bli lei det óg JA, VI VET OM HOLOCAUST! Behøver vel ikke gni det inn ennå, 60 år etter det hele skjedde?De må snart begynne å skjønne det at det ikke nytter å se bakover, men fremover!

 

Jeg er så lei de Israel unnskyldningene.. Konstruktive og seriøse svar og argumenter er greit, men når de fortsetter med det historie-tullet sitt kjenner jeg at jeg blir sint. Rett og slett! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det israelske parlamentet Knesset har nylig vedtatt etterforskning av fredsorganisasjoner og menneskerettighetsgrupper som Bt’selem, Yesh Din, Breaking The Silence.

 

National Union (Nasjonal Samling?!) sin representant Michael Ben-Ari fulgte opp med å kalle disse organisasjonene “forrædere som må bli rettsforfulgt (persecuted) for enhver pris”. Han kalte også organisasjonene bakterier og fiender av Israel, som han sammenlignet med Hamas og Hezbollah. Dette fordi organisasjonene kritiserer Israels krigføring og har rettsforfulgt soldater som har begått overgrep.

 

Representanter for Kadima (landets største parti) støttet opp om dette ved å uttale at disse organisasjonene “skader” opinionens forhold til soldatene, og at man må sette igang tiltak for å forhindre at arbeidet for menneskerettigheter går utover patriotismen.

 

Det ble også foreslått å møte opp utenfor hjemmene til lederne for organisasjonene for å skremme naboene og forklare de at dette er personer som vil gjøre skade på israelske soldater. De må også rettsforfølges.

 

Dette er bare nok et eksempel på hvor skremmende intolerant og fascistoid sionismen kan framstå.

 

(Kilde: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4009642,00.html )

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Israel fortsetter med apharteid-politikken i det nye året. De utslettet 40 palestinske hjem i øst-jerusalem i 2010, nå er bulldozerne i gang igjen. Målet er å fordrive palestinerne fra øst-jerusalem

 

http://www.youtube.com/watch?v=67N0Dn78nbk

 

Synes ene kommentaren på youtube er treffende;

 

"Amazing. It seems to me that the Jews didn't much appreciate this treatment when Hitler was confiscating the property of German Jews. But it’s okay for the Israelis to do so to the Palestinians? Sad times we live in."

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fem Israelske soldater skadet etter de ble beskutt av militante palestinere som la ut eksplosiver ved grensen Israel-Gaza.

 

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/five-idf-soldiers-wounded-in-firefight-on-gaza-border-1.335826

Kanskje en ide å lese hva det står i artikkelen?

 

"IDF soldier killed, 4 wounded from friendly fire near Gaza border"

 

De ble nemlig skutt av sine egne...

Lenke til kommentar

Her skal jeg komme med litt israels-kritikk.

 

De palestinske selvmordsbomberne i Israel er en klar krigserklæring,og Israel burde svare med å gå til krig mot angriperen, som er det palestinske folk under ledelse av bestemte terrororganisasjoner. Meningsmålinger viser at det klare flertallet av palestinerne støtter terroristangrepene på Israel. Israel burde okkupere hele området hvor det palestinske folk befinner seg, etablere full kontroll over befolkningen, avvæpne den, og ta all makt og prestisje fra de politiske og militære lederen, slik de allierte gjorde med Tyskland og Japan.

 

Hva gjør de i stedet? Forsøker seg på fredsavtaler gang på gang! Fredsavtaler er noe man inngår ETTER en krig. Israel forstår ikke dette. Før man inngår en fredsavtale må man knuse fienden.

Endret av ape i båt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...