Gå til innhold

På tide å støtte Israel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HELT enig med Glimti.

Jødene er noen rasistiske jævler som missbruker den sympatien dem pådro seg under WWII.

Den sympatien er all gone..

Jeg støtter Hizpolla (Ellerhvordandetnåenskrives..) lenge før jeg støtter Israel..

Er virkelig på tide noen setter dem ordentlig på plass.. (Og da tenker jeg ikke på vold, krig eller slikt)

Lenke til kommentar

Hmm, det var litt av en generaliserende påstand du.

Du sier at jødene er noen rasistiske jævler, kan du gi meg et eksempel eller grunnlag for denne påstanden? Og du skrev deg fint inn i rekken på rasister du også når du omtaler jødene slik.

Og at staten Israel gjemmer seg i sympatien fra holocaust er bare tull. Det er et vanlig argument for de som vet lite om hvordan situasjonen faktisk er og tror det eneste Israel gjør er å drepe stakkers sivile palestinere. Gjør litt mer research utenom å lese overskrifter i VG før du setter stempel på situasjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å jeg liker jøder jeg.

Det jeg burde skrevet er "Israels regjering" er rasistisk.

Var ikke meningen å dra alle under en kam. Det finnes mange motstandere mot den hensynsløse måten regjeringen durer frem over grensene sine..

Der de rydder bort beboere for å gjøre plass til "sine egne".

Der har du "rasisme" på ett plan.

Og diskutere hvalfangst med Paul Watson gidder jeg heller ikke..

Samtidig som jeg heller ikke vil gå inn på freding av hval sammen med en garva hvalfanger...

Fakta vridning, oppblåsing og unna gjemming blir for patetisk...

Lenke til kommentar

Og hvorfor snakker du om hvaler? :dontgetit:

Hva syns du om de Jøde-frie sonene palestinerne har da? f.eks betlehem, der er det 100% jødefritt etter loven til de palestinske selvstyremyndighetene. Er ikke det rasistisk?

Og hva syns du om alle de arabiske politikerne som sitter i Knesset?

Er det rasistisk?

Og hva med at araberne steiner de jødene eller noen de bare tror er jøder kommer opp på tempelplassen, Jødenes helligste sted?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Israel har da gjort det klart og tydelig at de mer enn gjerne anerkjenner en palestinsk stat. Men så lenge maktkampen mellom Hamas og Fatah fortsetter (det er så ille at Fatah-tilhengere må rømme inn i Israel for å få beskyttelse og unngå å bli slaktet ned av Hamas) blir det neppe noen samlet palestinsk stat.

1. De har aldri vist noen vilje til det.

2. Fatah og Hamas har vært samlet før, Israel anerkjente ikke Palestina som stat da heller. Nå jobber de med å gjenforenes igjen, og jeg tviler på at det vil føre til at Israel anerkjenner de denne gangen heller.

Golanhøydene var palestinernes land?

Nei, dermed er Golanhøydene også irrelevant for diskusjonen. Poenget ditt var?

Du sa:

"Israel okkuperte palestinernes land, ikke arabiske stater."

Men jo, Israel okkuperte land fra arabiske stater. Vi ser altså at grunnen til okkupasjon var angrepskrig fra andre.

Og atter en gang: Jo, Israel er villig til å anerkjenne en palestinsk stat. Dette sa de blant annet under Oslo-avtalen. Men før en stat kan anerkjennes, må den opprettes. Det har palestinerne altså ikke fått til pga. blodtørstighet blant sine egne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Nei, bare da de skulle hedres for det...

Hvorfor sarkastisk når noen allerede har forklart deg at sermonien gikk skeis pga. misforståelse

Det er beskrivende at Glimti ikke ber om unnskyldning for dette, og at han fortsetter å vise til hendelsen på denne måten, selv om han nå vet at måten han viser til den på er feilaktig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Å jeg liker jøder jeg.

Var ikke meningen å dra alle under en kam. Det finnes mange motstandere mot den hensynsløse måten regjeringen durer frem over grensene sine..

Samtidig som jeg heller ikke vil gå inn på freding av hval sammen med en garva hvalfanger...

På hvilken måte er Israels regjering rasistisk? Krigføring mot en fiende har ingenting med rasisme å gjøre. Hadde den virkelig vært rasistisk, hadde araberne blitt fratatt stemmeretten for lengst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Å jeg liker jøder jeg.

På hvilken måte er Israels regjering rasistisk? Krigføring mot en fiende har ingenting med rasisme å gjøre. Hadde den virkelig vært rasistisk, hadde araberne blitt fratatt stemmeretten for lengst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Å jeg liker jøder jeg.

Og det ville heller ikke vært arabiske representanter i knesset +++

• Liker 1
Lenke til kommentar

USA, Israel och Frankrike är styrt utav Judar.

Judarna infiltrerar alla jordens länder.

Deras mål är TOTAL DOMINANS genom NWO.

Alla som inte är eniga med dem är "antisemiter".

Er det overaskende at Israel er styrt av jøder?

Hvordan kan du mene at USA og Frankrike er styrt av jøder?

Hva med Muslimer og Islamister sin "invasjon" av Europa ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...