Gå til innhold

På tide å støtte Israel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp olivenhøstere er en sikkerhetstrussel mot et av verdens sterkeste militære supermakter! Atomvåpnene til Israel er INGENTING sammenlignet med umodne oliven!

Det er ikke oliven som er problemet, det er nok beliggenheten, og igjen.. Det er mange detaljer som går på liv, død, terror og sikkerhet som verken du, jeg eller Jens stoltenberg vet om. Så du har ingenting å kritisere Israel for når du ikke vet noe som helst om saken. Snakk heller om ting du faktisk har nok Info om og kutt ut forhåndsdømming av Israel når du ikke vet noe som helst her.

Endret av Medlem-205774
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Israel er jo på vestbredden eller Judea og Samaria.... På grunn av palestinsk og arabisk terror og aggresivitet om å utslette Israel, derfor må de ha vestbredden og Golan av sikkerhetshensyn.

Hvis det er fred og sikkerhet de vil ha kan de bare trekke seg tilbake fra de okkuperte områdene så blir de anerkjent straks.

Lenke til kommentar

Ja, det viser jo din store forståelse av situsjonen og ditt varme hjerte. :thumbup:

Jeg har kastet bort nok tid av mitt liv på å forsvare freden der nede så jeg vet hva slags folk det er snakk om på begge sider. De fortjener hverandre på alle mulige måter. Vi i Norge har ingenting å tjene på å støtte de fortsatte overgrepene mot den palestinske befolkningen. Jødene har ikke noe mer rett på landet enn det palestinerne har. Finito!
Lenke til kommentar

Israel er jo på vestbredden eller Judea og Samaria.... På grunn av palestinsk og arabisk terror og aggresivitet om å utslette Israel, derfor må de ha vestbredden og Golan av sikkerhetshensyn.

Hvis det er fred og sikkerhet de vil ha kan de bare trekke seg tilbake fra de okkuperte områdene så blir de anerkjent straks.

Ja, så enkelt er det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, ser jo dette når du sier rett ut at du vil ha mest mulig helvette for både Jøder og palestinere, virker ikke spesielt overbevisende om at du har støttet fred og brukt tid på dette.

Jeg har brukt et halvt år i fredstjeneste og blitt skutt etter med "12.7" av israelske soldater så jeg regner med jeg har gjort mer en nok for freden der nede. Har du erfaring med å stå mellom to parter i en vepnet konflikt?

Lenke til kommentar

Det er mer enn nok å kritisere Israel for ettersom de i utgangspunktet ikke skulle vært på Vestbredden i det hele tatt!

Det stemmer, araberne skulle ikke vert der i det hele tatt, de har 99 prosent av Midtøsten å boltre seg i uansett, så de lider ingen nød...

...bare litt dumt at store deler av Midtøsten er naziland, der jøder ikke har tillatelse til å bo. Hadde Israel gjort de samme ovenfor araberne i jødestaten, som er 20 prosent av befolkningen, så hadde det blitt ett sinnsykt heidundrende ramaskrik over hele verden...

...men de er nettopp de mange arabiske land gjør ovenfor jøder. Forskjell i moralsk mentalitet? uten tvil. De vil ikke engang ta imot palestiner-araberne, fordi de sier de er ett våpen i kampen mot å utslette jødestaten Israel, fordi deres eneste profet Muhammed begynte å hate jødene da de ikke ville omvende seg til hans nye religion Islam.

...det samme gjelder forøvrig resten av den ikke islamske verden. Først skal Israel taes, så resten av verden sier Koranen tydelig "først lørdagsfolket, deretter søndagsfolket"

Keep up the good work, King Benjamin Netanyahu. Det er de beste både for vår frie vestlige demokratiske verden og Israel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Jaffa

Fordi det hele drives av religiøs overtro og ingen av partene her noe mer rett til landet enn den andre. Ser for meg partene som to drittunger i en sandkasse som deljer løs på hverandre med hver sin lekespade.

Verden må fan meg snart bli voksen!

Endret av Firebird (TMG)
Lenke til kommentar

Og tror du at du er, når du sier at både arabere og jøder fortjener mest mulig helvete? Jeg Støtter Fred, som de fleste andre...

Men det virker ikke som at du vet hvor vanskelig konflikt det er og derfor syns jeg det er temmelig rart at du kan ha vært midt oppi alt der nede som du skriver, enten så lyger du blankt eller så er du bare temmelig egoistisk og rasistisk.

Endret av Medlem-205774
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det stemmer, araberne skulle ikke vert der i det hele tatt, de har 99 prosent av Midtøsten å boltre seg i uansett, så de lider ingen nød...

"Germanere" har jo haugevis av land i Europa, kan vi ikke bare gi fra oss Norge?

Eller kanskje du kan starte å se forbi rasismen din.

...bare litt dumt at store deler av Midtøsten er naziland, der jøder ikke har tillatelse til å bo. Hadde Israel gjort de samme ovenfor araberne i jødestaten, som er 20 prosent av befolkningen, så hadde det blitt ett sinnsykt heidundrende ramaskrik over hele verden...

Som det her mener du? http://www.haaretz.com/news/national/knesset-committee-approves-controversial-bill-allowing-towns-to-reject-residents-1.321433

Forøvrig kan du ikke holde palestinerne ansvarlige for hva nabostater gjør.

...men de er nettopp de mange arabiske land gjør ovenfor jøder. Forskjell i moralsk mentalitet? uten tvil. De vil ikke engang ta imot palestiner-araberne, fordi de sier de er ett våpen i kampen mot å utslette jødestaten Israel, fordi deres eneste profet Muhammed begynte å hate jødene da de ikke ville omvende seg til hans nye religion Islam.

Det fins da mange kristne palestinere. Men igjen, palestinerne kan ikke holdes ansvarlig for hva andre gjør.

...det samme gjelder forøvrig resten av den ikke islamske verden. Først skal Israel taes, så resten av verden sier Koranen tydelig "først lørdagsfolket, deretter søndagsfolket"

Du er en konspirasjonsteoretiker skjønner jeg.

Keep up the good work, King Benjamin Netanyahu. Det er de beste både for vår frie vestlige demokratiske verden og Israel.

Du er en rasist som støtter rasistisk politikk. Overraskende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...