Gå til innhold

På tide å støtte Israel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jeg mener om den lange monologen din? Jo den var fin den, selv om jeg ikke er helt med på alt du sier, som det om propaganda og løgn men jeg tror ikke det er en diskusjon det kommer noe godt ut av å ta.

Omformulerer litt da: Hvorfor vil du ikke kalle det propaganda og løgn når de den dag i dag fortsetter å bygge bosettninger etter at de har sagt i så mange år at de ikke kan bli værende i de okkuperte områdene?

Lenke til kommentar

Ja, det kan jeg. Israel innrømmet senest i 2005 at Lavon var deres operasjon, noe resten av verden har visst siden 1954. Når det gjelder andre operasjoner, er det ingen som Israel har bekreftet på samme måte, men du kan jo se på assassinasjonen av Mahmould Al-Mabhouh i januar, Ahmed Bouchiki på Lillehammer i 1973, og ellers denne noget omfattende listen:

http://www.historycommons.org/timeline.jsp?western_support_for_islamic_militancy_tmln_alleged_false_flag_operations=western_support_for_islamic_militancy_tmln_israel_and_the_mossad&timeline=western_support_for_islamic_militancy_tmln

Var det noe mer før vi stenger?

Lenke til kommentar

False Flag operasjon er det uten tvil siden de opererte på norsk jord uten legitimasjon. Når det gjelder terror er det en debattsak, men assassinasjoner kalles sjelden terror. I og med at Bouchiki var en uskyldig sivilperson, derimot...

Viktigere spørsmål: Hvordan kan du forsvare et regime som angriper en nordmann, I NORGE, blir tatt red-handed, og fremdeles nekter å innrømme skyld 37 år etter?

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

De gjorde jo en grov feil, DET kan ingen nekte på. De skulle nemlig ha tak i Ali Hassan Salameh, operasjonssjef og etterretningssjef i Fatah. Som muligens var med å planlegge Munchenmassakeren. Der Israelske sportsutdøvere ble drept uten grunn.

False flag? Det var Israelsk etteretning som gjorde et oppdrag i utlandet..

Så alle land som gjør oppdrag i utlandet uten et flagg på brystet driver med false-flag-terror?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jesus fucking christ. Han hadde ikke norsk statsborgerskap, men han var gift med en norsk kvinne, snakket norsk, jobbet i Norge, og hvis du syntes det er greit at han blir drept av Israel fordi han manglet et lite rødt hefte så skal du få lov til å forklare meg NØYAKTIG HVORFOR, din forbanna pedant!

Lenke til kommentar

Jesus fucking christ. Han hadde ikke norsk statsborgerskap, men han var gift med en norsk kvinne, snakket norsk, jobbet i Norge, og hvis du syntes det er greit at han blir drept av Israel fordi han manglet et lite rødt hefte så skal du få lov til å forklare meg NØYAKTIG HVORFOR, din forbanna pedant!

Da er han jo ikke nordmann.

PS; Er det ikke regler om personangrep på forumet?

Endret av Notelitten
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Steike så galen du ble da...

Har jeg påstått at de hadde rett til å drepe han? NEI!

Israelsk etteretning gjorde en grov feil. det skrev jeg nettop. Og hvorfor de gjorde denne feilen ble også nevnt.

Igjen, siden du må ha alt inn to, tre ganger- Jeg har aldri sagt at Israel hadde rett til å drepe han. Det ble gjort en GROV feil, og dette forvarer jeg ikke men jeg forklarer det med at du skulle ha tak i operasjonsledereni Fatah som også kansje stod bak munchenmassakeren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da er han jo ikke nordmann.

PS; Er det ikke regler om personangrep på forumet?

Akkurat, du må ha norsk statsborgerskap for å være nordmann. Men dette nekter tofagerl på siden han sa feil :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så når vi da vet at de har begått minst 10-20 slike operasjoner opp gjennom de siste årene, hvorfor i alle dager syntes du at de fortjener å fortsette å drive på så sent som i januar?

For dette er et enkelt-tilfelle! Det ble gjort en feil. drapet i dubai var et vellykket oppgrag. Mahmoud al-Mabhouh var "senior cammonader" på godt engelsk i terrorgruppen HAMAS!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er latterlig. Dere får sitte her og debattonanere, så går jeg og legger meg. Sjekker innom i morgen igjen, hvis dere har noe dere faktisk er interessert i å vite fra noen som har en del peiling på dette, så spør meg noen seriøse spørsmål.

Hvor har du peilingen din fra da? Jeg tror ikke du er den eneste guruen i denne tråden ettersom at mange andre her har veldig interessante kunnskaper. Legg gjerne ved lenker og kilder så vi kan få mer informasjon, virker som om du baserer en konspirasjonsteori på et engangstilfelle, etter hva jeg har hørt fra deg så langt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...