Gå til innhold

På tide å støtte Israel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du godtar drap og drapsforsøk på Jøder og Israelere hvis de ikke bor i Israel?

Snart tilbake, skal bare ut å drepe litt innvandrere.. det er noen rumenere og polakker borti gaten...

Drap på sivile er selvsagt ikke akseptabelt, men hvis man befinner seg i et krigsområde må man nesten regne med at man lever i konstant livsfare.

Lenke til kommentar

Overlevde onsdagens Hamas terror fordi terroristens våpen klikket

Moshe Moreno delte torsdag historien om hvordan han og hans kone Shira overlevde terrorangrepet i nærheten av Ramallah onsdag natt.

Vi ble fulgt av en annen bil i fire eller fem minutter. Bilen blendet oss med fjernlysene. Jeg gav signaler til bilen om at han skulle stoppe, men det gjorde han ikke. Så jeg stoppet selv. Da passerte de meg, sier Moreno som pådro seg moderate skader.

En av terroristene gikk ut av bilen og begynte å skyte på meg fra en meters avstand. Jeg åpnet døren og trakk med meg min kone, og vi rullet ned i en grøft, forklarer han.

På et eller annet tidspunkt tror jeg geværet hans må ha låst seg. Det er vårt mirakel. Jeg har en splint i beinet mitt. Hele episoden varte i halvannet minutt.

Hamas har tatt på seg ansvaret for angrepet.

miff.no

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Kan bli spennende å se hvordan fredssamtalene går..det er sterke krefter i midtøsten som er imot fred.

Iran kaller alle arabiske ledere som deltar i fredssamtaler for forrædere:

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=186993

Lederen av Hezbollah sier at ikke en eneste liten gate i Jerusalem vil bli noen hovedstad for en Israelsk stat:

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=186998

Hamas sier de vil sette inn større resurser for å angripe Israel under fredssamtalene, inkludert selvmordsbombere.

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=186963

• Liker 4
Lenke til kommentar

Overlevde onsdagens Hamas terror fordi terroristens våpen klikket

Moshe Moreno delte torsdag historien om hvordan han og hans kone Shira overlevde terrorangrepet i nærheten av Ramallah onsdag natt.

Vi ble fulgt av en annen bil i fire eller fem minutter. Bilen blendet oss med fjernlysene. Jeg gav signaler til bilen om at han skulle stoppe, men det gjorde han ikke. Så jeg stoppet selv. Da passerte de meg, sier Moreno som pådro seg moderate skader.

En av terroristene gikk ut av bilen og begynte å skyte på meg fra en meters avstand. Jeg åpnet døren og trakk med meg min kone, og vi rullet ned i en grøft, forklarer han.

På et eller annet tidspunkt tror jeg geværet hans må ha låst seg. Det er vårt mirakel. Jeg har en splint i beinet mitt. Hele episoden varte i halvannet minutt.

Hamas har tatt på seg ansvaret for angrepet.

miff.no

Kan bli spennende å se hvordan fredssamtalene går..det er sterke krefter i midtøsten som er imot fred.

Iran kaller alle arabiske ledere som deltar i fredssamtaler for forrædere:

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=186993

Lederen av Hezbollah sier at ikke en eneste liten gate i Jerusalem vil bli noen hovedstad for en Israelsk stat:

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=186998

Hamas sier de vil sette inn større resurser for å angripe Israel under fredssamtalene, inkludert selvmordsbombere.

http://www.jpost.com/MiddleEast/Article.aspx?id=186963

Her er det veldig viktig at folk er oppmerksom på FAKTA:

•  
  • Hvem kommer med trusseler: Islam-ekstremistene

• Hvorfor truer de: Å utslette Israel, ikke fred, men å UTSLETTE

• Ønsker de fred?: Svaret er enkelt, NEI

• Hvem ble drept i de siste dagene?: 5 ISRAELERE

• LA oss vær oppmerksomt på at INGEN land i Europa inkludert Norge, "fred-elskende" palestinerer eller Lebaneser har gått i protest tog mot drapene!
  • Ingen uttalelser fra Jonas Gahr Støre om drapene!

Her sitter de rød-grønne, Israel-kritiske, sofa-sympatører og hykler om okkupasjon.

Tror dere at en slik holdning vil skape fred?

La oss datere dette! Neste gang Israel bomber, Hezbollah el. Gaza sønder og sammen, så vet vi i forløpet hva disse ulvene har gjort.

Endret av Vaio
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er helt vanvittig og sykt at noen i verden kan støtte disse arabiske eller palestinske organisasjonene. De driver kun med terror og dette slår alltid tilbake på at terrorister og avogtil sivile blir drept.

At sivile arabere blir drept er tragisk men IKKE Israel sin skyld, Israel er det eneste forsvaret i verden jeg vet om som gir beskjed om at der og der skal vi bombe klokken sånn og sånn. Muslimene som dør i Israelske angrep de selv har stelt istand dør som "martyrer" og familien blir så stolt og blir sett på som allah i avatar.

Selvmordsbombere og rakettene som blir sendt er ikke ment til å treffe militære mål, men som terror.

post-205774-1283717545,5481_thumb.jpg

sui.bmp

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rasisten og ekstreministen Avidgor Lieberman, Israels utenriksminister, vil gjøre alt som står i hans makt for å hindre forlengelse av forbudet mot utbygging av bosettninger og dermed ødelegge for fremtidige fredssamtaler med palestinerne:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3798487.ece

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/lieberman-vil-blokkere-bosetningsforbud-3282572.html

Lenke til kommentar

Hva er poenget ditt? Det er fullt ut palestinske områder og det har i årevis vært klart at fødselsraten der er ekstrem. Det er nevnt som en av grunnene til at tiden snart renner ut også for Israel ettersom det om får år vil være hauevis mer palestinere/ arabere enn jøder og at grensene snart må klargjøres en gang for alle.

Lenke til kommentar

Hvis Jødene skulle fått land til hvor mange de var der iforhold til araberne hadde de fått ca 10ganger så mye. I 1948 var jødene en minoritet i araberlandene på ca 2% og fikk bare land som var 0.2% av områdene.

De eneste områdene som er direkte rasistisk ved lov er palestinske områder, f.eksempel Betlehem der ingen jøder har lov å være.

Det sitter tilogmed arabere i Knesset, så hvem som er rasistiske her er det ikke vanskelig å finne ut.

post-205774-1283775969,3687_thumb.png

Lenke til kommentar

Det er helt vanvittig og sykt at noen i verden kan støtte disse arabiske eller palestinske organisasjonene. De driver kun med terror og dette slår alltid tilbake på at terrorister og avogtil sivile blir drept.

At sivile arabere blir drept er tragisk men IKKE Israel sin skyld, Israel er det eneste forsvaret i verden jeg vet om som gir beskjed om at der og der skal vi bombe klokken sånn og sånn. Muslimene som dør i Israelske angrep de selv har stelt istand dør som "martyrer" og familien blir så stolt og blir sett på som allah i avatar.

Selvmordsbombere og rakettene som blir sendt er ikke ment til å treffe militære mål, men som terror.

Det er ikke Israels skyld, når israeleske soldater skyter på palestinske sivile heller?
Lenke til kommentar

Diskrimineringen av arabere i Israel er musepiss i havet i forhold til hva jødene møter hos arabere i arabiske land.

Og hvorfor blir ALLE jøder dømt til døde av arabere og furbudt for jøder i disse områdene, når det bare et et fåtall jøder som bygger der araberne ikke vil at de skal bygge? - Rasistiske, vi? Nei det er jødene som dreper våre barnsom er rasister :O

Det bor mange arabere i Israel men det er ikke mange jøder som bor i arabiske land som lever trygt.

På Hamas sin TV-kanal har det vært på direkten at de ville drepe alle jøderfordet de var Allah's fiender. uansett hva de hadde gjort, bare fordet det var jøder.

Lenke til kommentar

Israelerne unnskylder det bare med "levende skjold" og siden mange tror på dette blir det gjerne fremstilt som palestinernes feil at palestinere dør og dermed slipper israelerne unna... Grusomt!

Har du sett hvilken opplæring arabiske barn får? Hva tror du de gjør når de ser en Israelsk soldat? Og hva med sivile Israelere som blir drept av raketter og alt faenskap araberne sender?

Sivile skjold er ikke en unnskyldning, det er et faktum.

post-205774-1283777255,8973_thumb.jpg

post-205774-1283777264,8492_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Diskrimineringen av arabere i Israel er musepiss i havet i forhold til hva jødene møter hos arabere i arabiske land.

Og hvorfor blir ALLE jøder dømt til døde av arabere og furbudt for jøder i disse områdene, når det bare et et fåtall jøder som bygger der araberne ikke vil at de skal bygge? - Rasistiske, vi? Nei det er jødene som dreper våre barnsom er rasister :O

Det bor mange arabere i Israel men det er ikke mange jøder som bor i arabiske land som lever trygt.

På Hamas sin TV-kanal har det vært på direkten at de ville drepe alle jøderfordet de var Allah's fiender. uansett hva de hadde gjort, bare fordet det var jøder.

Hva bygger du disse påstandene på? egen synsing eller fakta som du kan fremvise? Det forsvarer ikke drap på sivile palestinere og vica cersa. Ingenting forsvarer drap på sivile, og det strider mot Geneve-konvesjonen. Jødene burde da være klar over at drap på sivile er uakseptabelt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...