Annonymous Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Bruker: Kau Utfordring: Colours Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Nikon d90, nikkor18-105mm, nikkor 50mm f1.8, selvlaget pinhole + stativ, filtre osv. Tillegsutfordring: Gjennomføre utfordringen Har valgt et åpent tema, og kommer til å tolke det veldig åpent. Farger, mangel på farger, sterke farger, svake farger, fargetoner, fargestifter ... dere skjønner tegningen. Hovedmålet mitt er å klare å fullføre med minimum 4 bilder i uken, da jeg er usikker på hvordan forholdene i Juni kommer til å bli. Enten kan streiken føre til uker med fri, eller så kan jeg bli sittende med innleveringer, prøver og muntlig eksamen. Endret 31. mai 2010 av kau Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 [1. Juni] The Red Circle Åpner festen rolig, satser på noe litt mer kreativt utover måneden. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) [2. Juni] Feelin' Blue Endret 2. juni 2010 av kau Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Tøff utfordring du har valgt deg. Likte begge bildene, men dagens føler jeg er litt skjevt på venstre side. God start og jeg skal følge med på tråden din. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Takk for kommentar og innspill Er enig i at bildet var skjevt. Det var ikke helt lett å justere, tror at noen av listene må være litt skjeve Uansett: har lagt ut ny versjon der jeg har prøvd å rette det opp, det orginale er lagt i spoiler. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 [2. Juni] Feelin' Blue Det ble stilrent med de fargene Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2010 Takk for det, Randi [3. Juni] Gamle farger Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Flotte farger her også ....(blir nesten litt svimmel av de linjene, forresten) Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Takk igjen! Mhm, skummelt med sånne linjer Tok en kjapp en i dag: [4. Juni] Lilla blome Osteospermum hybrid Endret 4. juni 2010 av kau Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Den "lilla blomsten" er en Osteospermum hybrid. (Spansk margeritt) Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2010 Hehe, takk for at du retter på meg Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å være noen blomsterkjenner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Men"lilla blomst" er da også strengt tatt korrekt Pen er den ihvertfall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hehe, takk for at du retter på meg Jeg kan ikke akkurat skryte på meg å være noen blomsterkjenner Neida, jeg rettet da ikke på deg...bare tilføyde noe til lilla blomst Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Liker de sugende linjene i gamle farger. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 Men"lilla blomst" er da også strengt tatt korrekt Pen er den ihvertfall. Hehe stemmer det Takk for det Neida, jeg rettet da ikke på deg...bare tilføyde noe til lilla blomst Ok da Liker de sugende linjene i gamle farger. [5. Juni] Taraxacum Det ble blomst i dag og, denne gangen av en vissen løvetann (Taraxacum)(Flink, høh? ) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det ble blomst i dag og, denne gangen av en vissen løvetann (Taraxacum)(Flink, høh? ) Ja fin blomst i dag også...(kan godt føye til Officinale ) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 "Taxacum" ble flott! Fint med lavt perspektiv og varme farger. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 [6. Juni] Før hanen galer Litt landskap i dag. Og ja - det er faktisk tatt før hanen gol (med en margin på ca. 2 min.) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Fin morgenstemning i det bildet..og rette morgen-farger Lenke til kommentar
Engelien Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) slett Endret 7. juni 2010 av OracIe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå