TrulsHE Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 ja, hva vil dere anbefale? har tre kabinettvifter med 4-pins strømkabler. disse vil jeg ha satt ned hastigheten litt på, så de ikke bråker som et jet-fly.... kanskje vil jeg også styre cpu-vifta. er det no lurt??? hvis den står på fullt under oppstart, og jeg så setter ned hastigheten mens jeg ser på temperaturen, kan det vel ikke være noen fare for cpu...? men jeg trenger også temperaturmålere. gjerne så mange som mulig, men ikke altfor dyre...! hva er det som er det vanligste å overvåke temperaturen på? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Kjøp denne viftestyringa.. meget tøff og bra..har den selv og er kjempefornøyd! Det vanligste å overvåke er Cpu og NB temp..men skjermkort temp er heller ikke uvanlig å overvåke.. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Kjøp denne viftestyringa.. meget tøff og bra..har den selv og er kjempefornøyd! Det vanligste å overvåke er Cpu og NB temp..men skjermkort temp er heller ikke uvanlig å overvåke.. har sett på den, og både prisen og spesifikasjoner virker bra, men se på dette bildet: alle de ledningene...!! :oops: har aldri gjort noe sånt før jeg, så dette ser veeeldig komplisert ut..! har lest endel tester, og overklokking.no's test gir jo Sunbeam Rheobus en 6'r. er den kanskje bedre for meg? skal jo uansett ikke styre mer enn 4 vifter... men så var det dette med temperaturmålere da... hva er det beste av det? unnskyld meg, men hva er NB temp???? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 NB er northbridge, det er der tempen på de fleste hk blir målt..det er ganske enkelt å koble den opp... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 NB er northbridge, det er der tempen på de fleste hk blir målt..det er ganske enkelt å koble den opp... har en vifte på hovedkortet... er det under den da eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå