eXclusive1337 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hei. Jeg har, for ca. 1 år siden, kjøpt meg en HTC Hero, som de siste dagene gikk tom for plass på minnekortet (trodde jeg hvertfall) siden offline playlist ikke fungerte, sa at disken var full, så jeg gikk til innkjøp av et 8gb minnekort for få dager siden, og da fortsatte det, disken var full, i følge spotify, og når jeg skal ta bilde sier den at: "unable to save fileto SD card due to insufficient file permissions", som jeg søkte litt rundt på google, med svar som hjalp for mange, men ikke for meg, å løse ut minnekortet, og formatere det, starte telefonen på nytt, formatere den i pc, men uansett hva jeg gjør, tilogmed med "reset to factory" har jeg gjort. Jeg får vell prøve å bytte minnekortet, men om det hjelper er jeg ikke helt overbevist om. Hva kan jeg gjøre for at telefonen ska få "adgang" til å ta bilder med ? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 2. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2010 Pluttselig har jeg ingen sanger på playlist på spotify, og de lokale sangene er ikke ,mulig å spille av. Og bildene i album kan ikke vises, og når jeg skal ta bilde med kameraet, får jeg beskjed om at jeg ikke kan lagre bildene på minnekort. Det hele løser seg kansje, hvis jeg tar trygg fjerning av minnekort, og tar det ut og inn igjen. Kan hjelpe i 1 minutt, eller 2 dager, eller ikke i det hele tatt. Er utrolig irriterende, når du betaler for spotify i måneden. Hva kan jeg gjøre for at den her telefonen skal virke normalt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå