Xlution Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kom opp i samfunnsfag @ midtøsten. Noen tips til hva jeg burde ha med i presentasjonen? Har gått i stå plutselig, og kommer ingen vei egentlig. Skal i alle fall ha med saken om nødhjelpskonvoien, og konflikten mellom Israel og Palestina. Israel vil være hovedfokuset i presentasjonen. evt. sentrale hendelser jeg burde ha med meg? mvh. Xlution Lenke til kommentar
xaco Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Kanskje litt om bakgrunnen til konflikten. Litt om de feilene som har blitt gjort på begge sider. Mislykkete forhandlinger etc. Litt om hva som driver konflikten fremover osv. Lenke til kommentar
Espyyy Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg hadde dette temaet til prøvemuntlig for 1 måned sida eller no sånt Du burde ha om Taliban og kanskje kvinnerettigheter? Hva med USAs påvirkning i disse konfliktene? Du burde også finne no musikk eller videoklipp angående Midtøsten.(det er ALLTID lurt!) Kanskje en nyhetssending hvor de viser en by som har blitt bomba eller no sånt Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå